BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW e36 M3 "57000km"

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topic Author
Pitch-Black
Neutraal

Post by Pitch-Black »

-René- wrote:verkoop je de originele velgen ook los?
Hangt ervan af of ie met of zonder velgen verkocht word :wink:

Topic Author
Pitch-Black
Neutraal

Post by Pitch-Black »

Wagen kan ook volledig origineel gekocht worden.
Prijs is dan ook een stuk minder :wink:

18inch of rims
Neutraal

Post by 18inch of rims »

erg vette m3, die is gewoon af zo, staat er super bij, succes met de verkoop!

Topic Author
Pitch-Black
Neutraal

Post by Pitch-Black »

[/quote]
Ikzelf ken een aantal mensen die een gebruikte M3 gekocht hebben, en die wilden het liefst zoveel mogelijk opties erop.[/quote]

Enzo ken ik dan weer een heel aantal mensen die dit liever niet op hun "sport" auto hebben.
En het zelfs demonteren omdat het niet echt nodig is op zo'n wagen...

Zo ken ik ook mensen die een M3 kopen en er dan nooit meer als 120km/u mee rijden...wat heeft het dan voor nut om een M3 te kopen. :roll:

Dit terzijde...terug on-topic 8)

web
2e Versnelling

Post by web »

Pitch-Black wrote:Word de BPM en invoerkosten op de verkoopprijs berekent of op en vastgestelde prijs?
Op basis van nieuwprijs - minus korting aan de hand van de leeftijd.
Verkoopprijs niet, daar is te makkelijk mee te frauderen.

Mike, ieder z'n keuzes. Ik moet zeggen dat ik het hierbij wel met Pitch-Black eens ben ; slechts een deel van de M3 kopers zal gesteld zijn op zo veel mogelijk luxe. Anderen willen vooral een extreem snelle auto... en de wegligging niet verpesten met onnodig gewicht...

Op het gevaar af verder af te dwalen: mijn E39 is geen vedergewicht en dat vind ik een nadeel. Toen ik nog op zoek was, heb ik zware opties waar ik het nut niet zo van zag, zoals electrisch verstelbare stoelen, dubbel glas en meer van die dingen dan ook telkens als minpunten aangemerkt als ik ze tegenkwam. Ik wilde het niet erger maken dan het al was, zegmaar :-) Met een M3 kan ik me dat nog beter voorstellen, zeker als ik 'm als tweede auto had voor de fun (helaas, nee, ik kan 'm echt niet betalen).

Ik kan me ook goed voorstellen dat iemand met wat meer geld zo'n wagen "erbij" koopt voor het circuit, waarom niet? Ik heb ze ook wel gezien die een nieuwe Lancer Evo voor het circuit hadden (veel duurder dan deze M3), en verder voor de straat een nieuwe Escalade en een nieuwe S-klasse voor de deur. De voorbandjes van mijn E39 komen onder die Evo vandaan. Hij vond een maatje smaller mooier staan (ging een beetje voor de stretched look), dus maar "ff" 4 nieuwe Michelins besteld terwijl de huidige banden nog lang niet op waren. Het is politiek incorrect in dit bekrompen landje, maar ze bestaan wel hoor, mensen met veel geld en autoliefhebberij...

Maarja, airco en airbags zijn voorbeelden van dingen waar ik het nut weer wel van zie, op een dagelijkse wagen. To each his own, zullen we maar zeggen.
E39 540i6 Touring arktissilber

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

SVP geen ellenlange discussie's meer of de optie's wel of niet wenselijk zijn voor een m3-koper.

Iedereen is anders en heeft zodoende andere wensen, dit is een verkooptopic en geen discussietopic.

Topic Author
Pitch-Black
Neutraal

Post by Pitch-Black »

Prijs aangepast!

Zie begin topic.

iGora
1e Versnelling

Post by iGora »

Als die org. de deur uit gaat.
Wil je me dan PM-en wat betreft je gele lampen! :lol:

cabrio-tim
Neutraal

Post by cabrio-tim »

auto's zwart maken kunnen jullie hier allemaal heel goed kijk eerst eens naar jullie wagens, kunne jullie allemaal genoeg gaare plekken vinden. ( onee sorry hier op het forum zijn alle wagens dealer onderhouden :lol: :lol: ) dit is gewoon een superstrakke wagen. waar iedereen hier op het forum een gat in de lucht zou springen. maaaar ja de liefhebbers zijn ook ver te zoeken hier.

zeer strakke bak kerel. en succes met verkoop.
gr tim

Topic Author
Pitch-Black
Neutraal

Post by Pitch-Black »

Maar nu echt back on topic!

Wagen staat nog altijd te koop,is nergens rot,rijd als een roos en prijs is licht bespreekbaar!

De hoge prijs is voornamelijk te wijten aan de optie's.
Maar in volledig originele toestand is de prijs gelijk aan deze van een M3 met +140.000km denk ik.

Maar wie ondanks vorige posts zijn twijfels heeft over de wagen mag altijd eens komen kijken en zich ervan overtuigen dat dit niet het geval is! :lol:

Topic Author
Pitch-Black
Neutraal

Post by Pitch-Black »

D@NNY wrote:
-Heb je diegene die dit schrijft nu wel of niet gesproken?
-Heeft hij wel of niet 10 jaar stilgestaan, en komt dat door jouw toedoen?
-Zo ja waarom? (drugs delict of snelheidsovertreding)
-Ben jij de originele eigenaar, of heb je hem via (in Nederland DOMEINEN) een opkoper gekocht die dit soort voertuigen weer doorverkoopt?

Met andere woorden, wat klopt er nu wel en niet aan deze verhalen, en hoe komen deze de wereld dan in...???????
PS: Ik veroordeel niemand, ben alleen kritisch (waar rook is, is vuur)
Natuurlijk is het een raar verhaal,maar daarom niet minder waar.
En erzijn inderdaad veel wagen waar wel een geurtje aan is,maar als je de voorgeschiedenis kent(mijn vader kent iemand bij het gerecht)valt dit allemaal nog al goed mee.
De wagen was inzet van een fraudezaak,heeft dus niets met mij of met drugs te maken(is dus zeker geen koeriers auto geweest!).

De wagen heeft inderdaad "bijna" 10 jaar in stockage gestaan(dus niet gewoon stil,werd dus regelmatig gestart en van plaats verzet).
En Het is een Belgische wagen en JA ik heb de voorgenoemde persoon gesproken!

Ik hoop dat iedereen nu genoeg uitleg heeft gekregen want meer is er niet aan! :roll:

De wagen ziet er tip top uit,het leer is nog in zeer goede staat(er zijn dus geen slijtage plekken of scheuren in alleen normale gebruiksporen).
Het leer en het ontbreken van een slijtageplaats onder het gaspedaal geven ook aan dat deze wagen echt weinig km heeft!

bobby
Neutraal

Post by bobby »

Cabrio Tim, ik kan me absoluut vinden in jouw post!
???

Topic Author
Pitch-Black
Neutraal

Post by Pitch-Black »

bobby wrote:Cabrio Tim, ik kan me absoluut vinden in jouw post!
Dank je wel :)

Apae01
1e Versnelling

Post by Apae01 »

MikeE36T wrote:Denk wel dat de prijs aan de hoge kant is voor ons Nederlanders, komt nog BPM, invoerkosten en kentekenkosten bij.
Op zich valt dat bedrag nog wel mee. Als je uitgaat van een standaard M3, was de nieuwprijs in Nederland 61.500 euro. Opties op deze auto komen daar nog bij, voor zaken die bij ons standaard waren en dit exemplaar niet heeft, kan je een minderprijs bedingen.
De BPM die je nu zou moeten afdragen, is op die nieuwprijs nog 822 euro (uitgaande van eerste toelating in 07-1994). Invoerkosten kan je zo duur maken als je zelf wilt: het goedkoopste (legaal) is zelf rijdend ophalen met een belgisch export-kenteken. Kost iets van 100-150 euro aan leges, verzekering etc denk ik. En tot slot impoprtkeuring, kentekenplaten en dergelijke, zit tussen de 200-300 euro.
Totaal komt er dus maximaal nog eens 1500 euro bij. En op autoweek staan ze aangeboden tussen 8750 en 19000 euro. Terwijl dit exemplaar natuurlijk toch een bijzondere kilometerstand heeft.

Topic Author
Pitch-Black
Neutraal

Post by Pitch-Black »

Apae01 wrote:
MikeE36T wrote:Denk wel dat de prijs aan de hoge kant is voor ons Nederlanders, komt nog BPM, invoerkosten en kentekenkosten bij.
Op zich valt dat bedrag nog wel mee. Als je uitgaat van een standaard M3, was de nieuwprijs in Nederland 61.500 euro. Opties op deze auto komen daar nog bij, voor zaken die bij ons standaard waren en dit exemplaar niet heeft, kan je een minderprijs bedingen.
De BPM die je nu zou moeten afdragen, is op die nieuwprijs nog 822 euro (uitgaande van eerste toelating in 07-1994). Invoerkosten kan je zo duur maken als je zelf wilt: het goedkoopste (legaal) is zelf rijdend ophalen met een belgisch export-kenteken. Kost iets van 100-150 euro aan leges, verzekering etc denk ik. En tot slot impoprtkeuring, kentekenplaten en dergelijke, zit tussen de 200-300 euro.
Totaal komt er dus maximaal nog eens 1500 euro bij. En op autoweek staan ze aangeboden tussen 8750 en 19000 euro. Terwijl dit exemplaar natuurlijk toch een bijzondere kilometerstand heeft.
Wagen kan tot aan de nederlandse grens gebracht worden :wink:
Van daaruit kan u gewoon met uw eigen platen of handelaars(garage kenteken)verder rijden.
Locked

Return to “Archief”