BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Martin en zijn 318i Touring Sport Edition
Moderator: Moderator Team
Martin en zijn 318i Touring Sport Edition
Hallo,
Ik ben Martin, 29 jaar oud en sinds twee weken (weer) de gelukkige eigenaar van een BMW.
Een aantal jaren terug heb ik al eens een BMW 318is Executive gehad met M-pakket. Wat een heerlijke auto was dat.
Het was dan ook geen moeilijke beslissing om weer een BMW aan te gaan schaffen.
Het is een 318i Touring Sport Edition van 1999 geworden. Ben er super blij mee en hij rijdt geweldig.
Hier even wat foto's;
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
4 augustus gaat de auto naar de spuiter om de voor en achterbumper te laten spuiten. Zaterdag gaan de parkeerdeukjes eruit en ik moet nog even een nieuw afdekkapje bestellen voor over de trekhaakaansluiting.
Groeten,
Martin
Ik ben Martin, 29 jaar oud en sinds twee weken (weer) de gelukkige eigenaar van een BMW.
Een aantal jaren terug heb ik al eens een BMW 318is Executive gehad met M-pakket. Wat een heerlijke auto was dat.
Het was dan ook geen moeilijke beslissing om weer een BMW aan te gaan schaffen.
Het is een 318i Touring Sport Edition van 1999 geworden. Ben er super blij mee en hij rijdt geweldig.
Hier even wat foto's;
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
4 augustus gaat de auto naar de spuiter om de voor en achterbumper te laten spuiten. Zaterdag gaan de parkeerdeukjes eruit en ik moet nog even een nieuw afdekkapje bestellen voor over de trekhaakaansluiting.
Groeten,
Martin
Echte mannen rijden RWD!!
-
BMW POWER70
- Neutraal
318i
Hallo,
Welkom op het forum je kan met het zoek functie kijken naar de touring van Mike.Hij heeft er precies zo een maar dan in het zwart.En hij heeft er een Mosselman turbo op zitten 172 pk nu misschien ook iets voor jou?
m.v.g.
A.Muldur
Welkom op het forum je kan met het zoek functie kijken naar de touring van Mike.Hij heeft er precies zo een maar dan in het zwart.En hij heeft er een Mosselman turbo op zitten 172 pk nu misschien ook iets voor jou?
m.v.g.
A.Muldur
-
BMW POWER70
- Neutraal
orgineel!
Hallo,
Goed dat je hem toch orgineel wilt houden.Ik dacht misschien houdt hij wel van meer kracht maar ja dan kon je ook wel een 328i e36t kopen toch
Maar ja toch orgineel houden dat is het mooist en net als wat Mikey altijd zegt wil je meer power koop dan een BMW met meer cylinder inhoud en meer pk's.Mijn reactie was dus alleen of het misschien een optie zo zijn daarom.Maar het beste is je auto lekker orgineel houden.
m.v.g.
A.Muldur
Goed dat je hem toch orgineel wilt houden.Ik dacht misschien houdt hij wel van meer kracht maar ja dan kon je ook wel een 328i e36t kopen toch
m.v.g.
A.Muldur
Re: orgineel!
Heb je helemaal gelijk in. Moet er ook wel bij vermelden dat ik persé een Sport Edition wilde en ik keus had uit twee auto's toen ik aan het zoeken was. Een 316i Touring en een 318i Touring. Beide waren van de tweede eigenaar en dealer onderhouden. Ik heb toen maar gekozen voor een beetje vermogen en dus de 318i gekocht.BMW POWER70 wrote:Hallo,
Goed dat je hem toch orgineel wilt houden.Ik dacht misschien houdt hij wel van meer kracht maar ja dan kon je ook wel een 328i e36t kopen tochMaar ja toch orgineel houden dat is het mooist en net als wat Mikey altijd zegt wil je meer power koop dan een BMW met meer cylinder inhoud en meer pk's.Mijn reactie was dus alleen of het misschien een optie zo zijn daarom.Maar het beste is je auto lekker orgineel houden.
m.v.g.
A.Muldur
Re: Martin en zijn 318i Touring Sport Edition
Vanavond een OEM breedset 17" Kontur aangeschaft. Ben helemaal happy
Wielen hebben her en der wat plekjes maar ga ze voorlopig gewoon onder de auto zetten. Dan op mijn gemak eens kijken wat het eventueel gaat kosten om ze op te knappen.
Zaterdag gaan ze eronder en dan zal ik proberen meteen foto's te maken.
Wielen hebben her en der wat plekjes maar ga ze voorlopig gewoon onder de auto zetten. Dan op mijn gemak eens kijken wat het eventueel gaat kosten om ze op te knappen.
Nice! Dat setje van 600 euro op marktplaats?MartinZ wrote:Vanavond een OEM breedset 17" Kontur aangeschaft. Ben helemaal happy![]()
-
Mickroz
- Website Beheerder

- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]