BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Velg voor e34, foto's!!!
Moderator: Moderator Team
Velg voor e34, foto's!!!
Hey,
Ik heb op marktplaats een leuk setje velgen gezien (advnr 186060146 op marktplaats). met de volgende gegevens:
Maat velg: 7j, et20, 15", kba-nr 10935
Maat band: 225 60 R15 96H
Deze zitten er inmiddels onder! Een paar posts verder staat het resultaat.
Rens
Ik heb op marktplaats een leuk setje velgen gezien (advnr 186060146 op marktplaats). met de volgende gegevens:
Maat velg: 7j, et20, 15", kba-nr 10935
Maat band: 225 60 R15 96H
Deze zitten er inmiddels onder! Een paar posts verder staat het resultaat.
Rens
Last edited by BMW520i on 13 Sep 2008 14:02, edited 2 times in total.
Hey,
Ik heb de velgen inmiddels, zien er echt als nieuw uit, supermooi. Nu heb ik nog 2 vraagjes:
1, ik heb toch een centreerring nodig. Zouden ze die bij de euromaster kunnen hebben liggen (van 74,1 naar 72,6mm)? Euromaster monteert namelijk ook geregeld velgen.
2. Kan ik de standaard wielbouten (van de stalen velgen) gebruiken voor mijn lm-velgen? Ze steken meer dan ver genoeg uit aan de achterkant van de velgen (zo'n 2 a 3 cm ruim).
Alvast thnx!
Rens
Ik heb de velgen inmiddels, zien er echt als nieuw uit, supermooi. Nu heb ik nog 2 vraagjes:
1, ik heb toch een centreerring nodig. Zouden ze die bij de euromaster kunnen hebben liggen (van 74,1 naar 72,6mm)? Euromaster monteert namelijk ook geregeld velgen.
2. Kan ik de standaard wielbouten (van de stalen velgen) gebruiken voor mijn lm-velgen? Ze steken meer dan ver genoeg uit aan de achterkant van de velgen (zo'n 2 a 3 cm ruim).
Alvast thnx!
Rens
Re: Velg voor e34, fototjes!!!
Hey,
Hierbij at last een paar foto's van mijn e34 met velgen! Ik heb ook een oude foto met de wieldoppen er nog onder toegevoegd, zodat het een leuk "voor" en "na" wordt
.
Rens
voor (sorry voor de grote fotoos):
[ external image ]
na:
[ external image ]
[ external image ]
Beter he?
Hierbij at last een paar foto's van mijn e34 met velgen! Ik heb ook een oude foto met de wieldoppen er nog onder toegevoegd, zodat het een leuk "voor" en "na" wordt

Rens
voor (sorry voor de grote fotoos):
[ external image ]
na:
[ external image ]
[ external image ]
Beter he?
-
- Website Beheerder
- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
Re: Velg voor e34, foto's!!!
ziet er stukken beter uit!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]
Ziet er mooi uit! Het verrast me overigens dat die velgen nog onder een E39 zijn geleverd: ik dacht dat ze daar altijd als 16 inch onder zaten.
Maarre...welke kleur auto heb je nu eigenlijk? Op de eerste foto lijkt hij groen, op de rest donkerblauw.
Of is het een kleur die in de zon heel anders lijkt?
Maarre...welke kleur auto heb je nu eigenlijk? Op de eerste foto lijkt hij groen, op de rest donkerblauw.
Of is het een kleur die in de zon heel anders lijkt?
Hey,
Mijn auto is Islandgrun
, is wel een leuke kleur want in de zon komen er allerlei gloeden overheen
!
Rens
Mijn auto is Islandgrun

Rens