Hey jongelui (voel me nu oud

)
Heb zelf ooit ergens een start gemaakt
Een honda CIVIC 91er B16A1T V-TEC met 270 BHP op de voorwielen
Dan denk je ja kijk hij heeft het ook gedaan
EN ja ik heb hem bijna helemaal in puin gereden
En waarom
Als je het vermogen hebt "GEBRUIK JE HET"
Ik ben zelf ook 18 geweest en ja ik weet er alles van
Iedereen zie je rijden met de 6 pitter
Dus wil jij m ook
Geloof mij
Ik heb nu heel wat km's gereden (± 1,9 Miljoen) en heb echt spijt met haar op me kop dat ik zo gestart ben
Had ik namelijk een lichter motortje gehad dan had ik een maatje van me niet kreupel gereden
Die zit nu in een rolstoel en ik moet er elke dag nog voor boeten
Daarnaast
Een 6 pitter krijg jij niet zomaar verzekerd
Je dient minimaal 2 jaar verzekerd te zijn
En dan nog is het maar de vraag of ze je accepteren
Ik heb zelf een 328i gehad en ik was per maand na 5 jaar no-claim en 24 jaar oud verzekerd en wegenbelasting p/m 254 euro kwijt
En dat is ex de brandstof
Een 328i is zuiniger als een 325 gezien het hoge koppel en dus minder hoeft te werken
De eerste leden van dit fora weten welke ik gehad heb en als je zoekt kun je die van mij vinden in mijn voorstel topic
Daarom zeg ik je alvast
Kijk voor een 4 cylinder
Om de volgende redenen:
Goedkoper wegenbelasting
Goedkoper verzekering
Goedkoper in brndstof
Goedkoper in onderhoud
Mogelijk ongelukken risico is lager
Zelfde genot zoals elke andere BMW (RWD he

)
Its just my advice to you
Succes
Mike