BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Wat is mis.

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
hwim
Neutraal

Wat is mis.

Post by hwim »

Feedback.
Ik zou graag een signaaltje in mijn postbus krijgen krijgen als er antwoord op mijn vragen is gegeven of indien er mail voor me is. Misschien moet ik dat ergens instellen?

MaikelK
Neutraal

Re: Wat is mis.

Post by MaikelK »

Dit kan, als je niet het snel reageren systeem gebruikt maar echt klikt op, Post Reply, daar kan je een onder de knoppen Opslaan Voorbeeld Bevestig bij opties een vinkje zetten bij Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties.

Als je een nieuw topic start moet je dat aanvinken, of als je een nieuwe bericht plaatst in een topic waarvan je op de hoogte wilt worden gehouden
[ external image ] BMW E30 320i M-Technic 1989
 [ external image ]  BMW E30 320i Automtic 1987
Je weet dat je E30 rijdt wanneer je verbruiksmeter naar je zwaait!

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race

Re: Wat is mis.

Post by Mickroz »

als je alleen op bepaalde onderwerpen een notificatie wilt krijgen kan je dat inderdaad in het antwoord/nieuwbericht veld het vinkje zetten bij Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties

als je voor elk onderwerp waarop je reageert een notificatie wilt krijgen dan kan je hier http://www.bmwforum.nl/ucp.php?i=prefs&mode=post een vinkje voor Waarschuw mij standaard bij antwoorden zetten.
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
Locked

Return to “Archief”