BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
E46
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
-
- Website Beheerder
- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
Re: Even Voorstellen met mijn e46 M3
damn mooie bak! staan er 2 in die kleur hier in de wijk,echt nice!
welkom hier!
welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]
Gaaf man!! Maar hoe kan een 24 jarige zo'n auto bekostigen....ik kon het iig niet op die leeftijd.
Geen jaloezie hoor..zijn gewoon dingen die ik me soms afvraag
Geen jaloezie hoor..zijn gewoon dingen die ik me soms afvraag

Echte mannen rijden RWD!!
-
- Neutraal
Sjaah wat moet ik daar op zeggen.
Dat in dit geval jij het op die leeftijd niet kon bekostigen dat hoeft niet te zeggen dat andere dat op die leeftijd ook niet kunnen natuurlijk.
En een goeie baan icm sparen doet wonderen iig en zeker als je samenwoont en samen full time werkt
.
Dat in dit geval jij het op die leeftijd niet kon bekostigen dat hoeft niet te zeggen dat andere dat op die leeftijd ook niet kunnen natuurlijk.
En een goeie baan icm sparen doet wonderen iig en zeker als je samenwoont en samen full time werkt

Vette bak man
Welkom

-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Erg leuke wagen
maare zie ik dat nu goed een 2002 en dan nog geen LED achterlichten (nw type)
maarja niet dat het iets boeit z`n ding moet getrapt worden dus de medemens ziet je dan toch niet
maare zie ik dat nu goed een 2002 en dan nog geen LED achterlichten (nw type)
maarja niet dat het iets boeit z`n ding moet getrapt worden dus de medemens ziet je dan toch niet

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Foto's gemaakt bij Martinistad BMW zeker?
Daar heb mijn oom zijn super strakke X5 vandaan.. 4.6 liter benzine
Daar heb mijn oom zijn super strakke X5 vandaan.. 4.6 liter benzine

[ external image ] BMW E30 320i M-Technic 1989
[ external image ] BMW E30 320i Automtic 1987
Je weet dat je E30 rijdt wanneer je verbruiksmeter naar je zwaait!
Vat me niet verkeerd op hoor!! Is absoluut geen afgunst.Spanjersbergh wrote:Sjaah wat moet ik daar op zeggen.
En een goeie baan icm sparen doet wonderen iig en zeker als je samenwoont en samen full time werkt.
Alleen vraag me soms zulke dingen af.
Zeker niet toen ik ging samenwonen.
-
- Neutraal
Ik neem het je ook niet kwalijk, er zijn er genoeg die zich dat afvragen zonder het te vragen.
Wil er ook best antwoord op geven en dat antwoord is gewoon zo simpel, dat ik het op mijn 24e al aardig voor mekaar heb zakelijk gezien en mijn vriendin heeft ook gewoon een goede baan.
En als ik dan ook nog vertel dat ik met me 15e al van school af was dan komen er bij de mensen die dat weten helemaal vragen boven.
Maar alles is iig gewoon eerlijk gespaard en verdiend
Maargoed ik heb een zooi nieuwe foto's in de 1e post gezet.
Wil er ook best antwoord op geven en dat antwoord is gewoon zo simpel, dat ik het op mijn 24e al aardig voor mekaar heb zakelijk gezien en mijn vriendin heeft ook gewoon een goede baan.
En als ik dan ook nog vertel dat ik met me 15e al van school af was dan komen er bij de mensen die dat weten helemaal vragen boven.
Maar alles is iig gewoon eerlijk gespaard en verdiend

Maargoed ik heb een zooi nieuwe foto's in de 1e post gezet.

Zo
Die man weet wel hoe die foto's moet maken 

-
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
Echt een beauty, en die foto's zijn inderdaad echt super gemaakt. 

Wauw, prachtig!
Maar vroeg van school gaan heb ik ook gedaan en heb nu een eigen zaak, dus niks mis mee zou ik zeggen (niet dat ik nu een e46 m3 heb, dus doe toch iets fout
)
Maar mooie wagen, hou de glimmende kant boven

Maar vroeg van school gaan heb ik ook gedaan en heb nu een eigen zaak, dus niks mis mee zou ik zeggen (niet dat ik nu een e46 m3 heb, dus doe toch iets fout

Maar mooie wagen, hou de glimmende kant boven

Bmw ///M
Gruwelijk mooie wagen!
[ external image ] BMW E30 320i M-Technic 1989
Die Mark Nauta weet idd hoe je foto's moet maken zeg
Nogmaals, schitterende M3!!

Nogmaals, schitterende M3!!

Die vriend kan goed foto's maken, maar bij zo'n mooie wagen wordt het je wel al gelijk wat makkelijker gemaakt.
En wat betreft de leeftijd en dan zo'n dikke m3, ik heb hetzelfde meegemaakt toen ik 19 was en een dikke 300ce 24v sport reed. Iedereen dacht dat het de auto van pappie was, maar als je thuis woont en je kunt je salaris volledig sparen dan gaat het lekker rap.
En wat betreft de leeftijd en dan zo'n dikke m3, ik heb hetzelfde meegemaakt toen ik 19 was en een dikke 300ce 24v sport reed. Iedereen dacht dat het de auto van pappie was, maar als je thuis woont en je kunt je salaris volledig sparen dan gaat het lekker rap.