Er zijn altijd mensen die niet tevreden zijn over de auto’s zoals ze standaard bij de fabrikant naarbuiten rollen. Een deel van die mensen heeft het geld om het tot iets anders om te bouwen, een ander deel heeft de beschikking tot cirkelzagen en lasapparatuur. Bij die laatste groep ligt het grootste gevaar. Door het toedoen van een lid uit de laatste groep moet deze E39 M5 zijn verdere leven zwaar verminkt vervolgen. De marteling is tot een einde gekomen maar nooit meer zal deze E39 trots kunnen paraderen in zijn o-zo-mooie originele gedaante.
We schreven al eerder over de man met de hamer. Een Australische freak met voorliefde voor pickups die een E39 M5 in zijn handen kreeg. Na drie lange jaren is het project nu af.
Hoe groot de schok is bij het zien van deze foto’s is natuurlijk persoonlijk. De M5 is in grote aantallen geproduceerd en Amerika ligt ver weg. Toch doet het zien van deze verminking gewoon pijn. Relativeren werkt niet meer, de standaard BMW M5 is een te begeerlijke auto om zo grof te lijf te gaan. De glimmende opsmuk, mooie zwarte finish en nette velgen kunnen de makeover niet verhullen… Meer pics op
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... ost1438018
[ external image ]
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
BMW M5 Pick-up, Geslaagd of horrorstory....?
Moderator: Moderator Team
-
- 3e Versnelling
- Type Auto: E-36 316i coupé 1997
BMW M5 Pick-up, Geslaagd of horrorstory....?
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
-
- 1e Versnelling
Re: BMW M5 Pick-up, Geslaagd of horrorstory....?

-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Wel vaker dat soort dingen gezien
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Alle andere geposte voorbeelden zijn photoshop (die E38) of lelijk hackwerk (de rest).
Die E39 M5... is echt prachtig gedaan. Ik ken 'm van het forum waar het hele project gepost is. Als je de foto's van dichtbij ziet en de details bekijkt... echt prachtig gedaan. Kosten noch moeite gespaard met puntgaaf op maat gemaakt carbon fiber dak en deksel, en een extra zijruitje en afgeronde hoeken die heel mooi in de originele lijnen passen.
Je moet de australische cultuur en de "Ute" (dit noemen ze zelf dus geen pickup!!!) ook een beetje kennen om dit te kunnen waarderen denk ik.
Ik had alleen andere achterlichten gebruikt denk ik, of misschien ook de binnenste Touring lampen erbij.
Verder vind ik de wielen en de kuipstoelen een beetje overdreven, maarja ze wilden er natuurlijk een blikvanger van maken. Maar op zich... zeer geslaagd! Omdat het echt prachtig gedaan is. Het is nog een echte BMW, en toch een echte Ute. Vind ik dan.
Die E39 M5... is echt prachtig gedaan. Ik ken 'm van het forum waar het hele project gepost is. Als je de foto's van dichtbij ziet en de details bekijkt... echt prachtig gedaan. Kosten noch moeite gespaard met puntgaaf op maat gemaakt carbon fiber dak en deksel, en een extra zijruitje en afgeronde hoeken die heel mooi in de originele lijnen passen.
Je moet de australische cultuur en de "Ute" (dit noemen ze zelf dus geen pickup!!!) ook een beetje kennen om dit te kunnen waarderen denk ik.
Ik had alleen andere achterlichten gebruikt denk ik, of misschien ook de binnenste Touring lampen erbij.
Verder vind ik de wielen en de kuipstoelen een beetje overdreven, maarja ze wilden er natuurlijk een blikvanger van maken. Maar op zich... zeer geslaagd! Omdat het echt prachtig gedaan is. Het is nog een echte BMW, en toch een echte Ute. Vind ik dan.
E39 540i6 Touring arktissilber
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Alleen die pick-up op basis van de vorige 7 serie is een sjop de rest zijn echt auto`s
Die eerste heb ik toen zelf gespot op een driftdag

Die eerste heb ik toen zelf gespot op een driftdag

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
- 1e Versnelling
ik deel de mening van web. ik vind het persoonlijk erg netjes gedaan en zeker niet bmw onwaardig
erg netjes gedaan met hele mooie details 

djimbo 

vind het persoonlijk ook wel mooi, is weer eens wat anders he 

ik vind het persoonlijk een verminking van zo'n mooie auto maar zeker wel netjes gedaan

i love my car
Horrorstory....koop dan gewoon een amerikaan, maar verkracht niet de Duitse Grundlichkeit!!