BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Ook maar even...

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Nick B

Ook maar even...

Post by Nick B »

...voorstellen dan maar;

Ik ben Nick,25 jaar OUD en ik woon in Brunssum. Ben vrachtwagenchauffeur en ik hou ook van mooie snelle wagens.

Ik heb momenteel nog geen BMW,maar hier komt verandering in,dankzij 325i. Die heeft mij zover gekregen dat ik van Audi af gestapt ben en naar een BMW opzoek ben gegaan. Ben op zoek naar een mooie 325i E36. 4 deuren is een pré i.v.m. met een 11 weken oude kleine coureur.

Verder hoop ik hier toch nog wel eens nuttige info op te doen.

Nouja,dat ben ik dus... :zwaai:

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Re: Ook maar even...

Post by 325i »

:mrgreen:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race

Post by Mickroz »

welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]

Topic Author
Nick B

Post by Nick B »

Heb vandaag dus eindelijk een BMW gekocht. Een 325i uit 1992. Ik ben met 325i (dat is de naam van die vent :lol: ) naar Breda gereden vanuit zuid-limburg. 325i heeft de auto gekeurd en ik heb um daarna gekocht.

Ik heb even gauw een foto gemaakt,maar betere volgen nog...het regent hier nu namelijk..

[ external image ]

Er moeten nog wat kleine dingen aan gedaan worden,maar het is dan ook geen nieuwe. Zo'n beetje iedereen om me heen rijd nu een BMW,dus ik ontkwam er toch niet aan. Ook hebben vrienden van me genoeg kennis in huis om de auto goed en goedkoop te onderhouden. Dus dat scheelt... :goofy:

Owja,in mijn eerste post had ik gezet dat ik een 4 deurs zocht,maar daar ben ik vanaf gestapt...kinderen vervoeren doe ik in mijn micra van 94 :bah:

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Proficiat met de aankoop.

Ja die goede ouwe 325i (heette die niet Peter of zoiets), soms heb je toch nog wel wat aan hem he. :mrgreen:

Ziet er netjes uit, veel bmwplezier gewenst. :ja:

Topic Author
Nick B

Post by Nick B »

Ja,ik wist niet hoe bekent hij ondertussen was op dit forum,dus voor de mensen die niet weten wie hij is als ik "peter" zeg,zeg ik dus maar 325i...

Maar hij is mijn keurmeester geweest en aankoopadvieseur... Als ik hem niet had gehad,dan stond er nu een rotte 325 voor de deur waar ik niet in kon rijden aangezien er eerst nog flink wat eurootjes in gepompt moesten worden... Tis een fijne vent hoor :ja:

Topic Author
Nick B

Post by Nick B »

Heb trouwens nog wat nieuwe fotos gemaakt...

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

techno-touring
Neutraal

Post by techno-touring »

gefeliciteerd met je aankoop ,die kleur doet het hem op cker waarschijnlijk omdat mijn touring ook groen is ;)
veel plezier ermee! grt lex

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

Werdt tijd dat we die kont eens zien
Maar je weet toch dat een auto ook een motor ruimte en een interieur heeft he ?? :P
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Topic Author
Nick B

Post by Nick B »

Ik zal morgen even zoeken of ik die 2 dingen kan vinden. Als dat het geval is,dan zal ik er een foto van maken.

...interieur wil ik eigenlijk even poetsen voordat ik het op de gevoelige plaat zet en hoe de motorruimte van een 325i uitziet zullen ze hier wel weten of niet? :goofy:
Post Reply

Return to “Stel je even voor”