Weet iemand of ik het gedeelte tussen de achterklep en de bumper ook kan vernieuwen want heb daar last van roest
en hoe heet dat gedeelte!?!
het gaat om een e36 sedan
mvg
Mike
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Een vraagje
Moderator: Moderator Team
-
ronald 2002
- 2e Versnelling
Re: Een vraagje
het kan wel,maar het moet er wel uitgeslepen worden en het nieuwe achterpanneel er weer in ingelast.
2002 '75 +m3 '93+530D'02
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Bekend plekje trouwens
En is wat ronald zegt het is dus niet eventjes vlug vervangen
En is wat ronald zegt het is dus niet eventjes vlug vervangen
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
jA IK DACHT DAT AL HOOR IK ZAG NAMELEIJK HELEMAAL GEEN DEEL OFZO MAARJA DAN MAAR KIJKEN OM HET TE GAAN PLAMUREN OFZO DAT HET IN IEDER GEVAL VOOR HET ZICHT VERDWENEN IS HAHA
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Ik heb wel al eens stukje erin gelast om de gaten dicht te krijgen daarna strak gemaakt en het is jaren weg gebleven.
Alleen plamuren heeft weinig zin je moet ook goed de rottigheid eruit halen
Alleen plamuren heeft weinig zin je moet ook goed de rottigheid eruit halen
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
denniswpels
- 1e Versnelling
Hmmm idd een bekend probleem bij de E36's en niet alleen de sedans, mijn coupe heeft het ook een klein beetje. Mijn vorige 320i sedan had het net als jij ook heel erg en daar heb ik idd een nieuw stuk in laten zetten en laten spuiten, was heel knap gedaan. Een maat van mij had toen een plaatwerkerij en heeft dat deel handgemaakt en erin gelast. Je kan eens naar een schadeherstelbedrijf gaan, dat soort dingen zijn meestal niet zo heel erg duur hoor.
Als je in de Noordkop woont kan ik je schadeherstelbedrijf Pruim in Anna Paulowna erg aanraden.
Als je in de Noordkop woont kan ik je schadeherstelbedrijf Pruim in Anna Paulowna erg aanraden.
E46 318i Touring