BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

gezichten herkennen in auto's

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

sebasel
2e Versnelling
Type Auto: e36M3 & e46 320d touring

Re: gezichten herkennen in auto's

Post by sebasel »

Elis wrote:@Sebasel:

Ik zie zulke dingen alleen als ik ergens loop, fiets of met iemand meerijdt hoor haha, of, zoals in het geval van de treinen, wanneer ik sta te wachten voor het spoor.
Al staat mijn moeder voor mijn auto te springen en te zwaaien als ik rij, dan zie ik dat niet eens..... :oops:

hmm zegt misschien wat over je relatie met je moeder :lol:

maar het klopt laatste tijd zie je ook meer "gezichten"bij de achterkant van de nieuwere modellen

Elis
1e Versnelling

Post by Elis »

Haha, gelukkig kan ik het goed vinden met mijn moeder!

Laat ik het zo zeggen, al staat mijn vriend, mijn moeder, mijn baas, mijn collega of wie dan ook voor mijn auto, ik zie ze echt niet!

Ben ik hier de enige in of zijn er nog meer 'blinde' automobilisten in ons midden? Zo gek is dat, ik herken op de een of andere manier geen mensen, al helemaal niet als ze ook in een auto zitten, de auto herken ik dus ook niet haha.
~ ELIS ~

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Post by D@NNY »

Hahahaha lol, ik herken bekenden in de auto aan kentekenplaten, ik haal ze er zo uit.
Zo weet ik bijna alle kentekens uit mn hoofd van familie, vrienden,buren, en de bedrijfswagens die we hebben, en gehad hebben.... :lol: (ja ik weet het, tis een afwijking)
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Elis
1e Versnelling

Post by Elis »

Die afwijking heeft mijn vriend ook haha, ongelovelijk is dat!
Van elke vrachtwagen die hier over de vloer komen weet hij kentekens/klantnamen.
Zo heb ik ook mijn afwijkingen wat betreft nieuw bestelde voertuigen, die krijgen een intern dossiernummer, de verkoper hoeft maar te bellen met een klantnaam of dossiernummer, en ik weet bijna altijd welk nummer/naam erbij hoort.
~ ELIS ~

stef
1e Versnelling
Type Auto: bmw e30 316

Post by stef »

herken meestal de auto zelf ook wel.... maar toch altijd even naar het kenteken kijken dat ik het zeker weet...

Topic Author
MOB_Figga
Neutraal

Post by MOB_Figga »

ik moet bekennen dat ik ook kentekenplaten herken / onthoud beter gezegd.. van mijn vaders auto's (heeft een aantal lease-auto's achter elkaar gehad toen ie in de ICT detachering werkte als consultant).. ik weet niet waarom, maar ik wist er een aantal gewoon meteen uit mijn hoofd.. en nu nog steeds :mrgreen: : ook van bijv. een paar auto's die wijlen mijn opa heeft gereden (stuk of 3), vorige auto van mijn moeder.. maar de daewoo matiz van mijn zusje (waar ik strikt genomen 50% eigenaar van ben), daarvan weet ik dan níet de kentekenplaat :?
"Ik hou niet van ringetjes (Audi), ik hou niet van sterretjes (Mercedes), ik hou van vliegtuigpropellortjes (BMW!)!"
[ external image ]

Enrico
2e Versnelling

Post by Enrico »

*Steekt hand op!*

Soms lijkt het wel een beetje op Disney's Cars..... :lol:
Here in my car
I feel safest of all
I can lock all my doors
It's the only way to live
In cars