Beetje erg kort door de bocht opmerking!!
Alsof je 100% van de tijd in de file staat. Er zijn genoeg momenten dat je vermogen kan aanspreken in een auto, als is het alleen maar om even snel in te halen.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Chiptunen wel of niet
Moderator: Moderator Team
Re: Chiptunen wel of niet
Echte mannen rijden RWD!!
Zelf ben ik meer een voorstander van koppel ipv vermogen. Maarja, ik heb dan ook maar een 1.4 met 90 pk ofzo?
Voordat ik dus een vrachtwagen ingehaald heb als ik 70 rij moet ik al 2 keer terugschakelen en 4500 toeren rijden.
Wat een verademing is het dan als ik in een auto met meer vermogen rijd of een diesel die onderin de toeren zo lekker doortrekt.
Voordat ik dus een vrachtwagen ingehaald heb als ik 70 rij moet ik al 2 keer terugschakelen en 4500 toeren rijden.
Wat een verademing is het dan als ik in een auto met meer vermogen rijd of een diesel die onderin de toeren zo lekker doortrekt.
~ ELIS ~
-
sebasel
- 2e Versnelling
- Type Auto: e36M3 & e46 320d touring
in de file sta ik met mijn seat 110pk@148pkD@NNY wrote:Hehehe, ik gebruik de auto voor woon-werkverkeer, Rij ik dan elke dag door de trajectcontrole met 311 PK, wat een lolEn ik sta net zo hard stil in dezelfde file met naast me een lelijke eend met maar 50 PK.....
Mijn mening is dat het allemaal maar weinig op schiet in het dagelijkse verkeer, Op het circuit oke.
de M3 is voor buiten de files