BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
19"BBS Le Mans velgen doen of niet doen voor onder E36 M3
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
19"BBS Le Mans velgen doen of niet doen voor onder E36 M3
Ben wezen kijken voor andere velgen
Deze heb ik er even onder gehad
BBS Le Mans 19" Hard is zilver en velgrand gepolijst aleen moet ik het doen ja of nee kosten 1.100.00 nieuwe zijn zeer duur.
Bandenmaat 225/35/19.
Hier 2 foto's met mobiel gemaakt
[ external image ]
[ external image ]
Deze heb ik er even onder gehad
BBS Le Mans 19" Hard is zilver en velgrand gepolijst aleen moet ik het doen ja of nee kosten 1.100.00 nieuwe zijn zeer duur.
Bandenmaat 225/35/19.
Hier 2 foto's met mobiel gemaakt
[ external image ]
[ external image ]
-
- 3e Versnelling
- Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Re: 19"BBS Le Mans velgen doen of niet doen voor onder E36 M3
Tja smaken verschillen, als jij ze mooi vindt, en je hebt er het geld voor over zou ik het doen.
Persoonlijk vindt ik de velgen super,alleen de getrokken bandjes mogen er van mij af.
Goed letten op schade, en probeer gewoon af te dingen.
Hou er rekening mee dat je voor geen meter veercomfort meer hebt.
Persoonlijk vindt ik de velgen super,alleen de getrokken bandjes mogen er van mij af.
Goed letten op schade, en probeer gewoon af te dingen.
Hou er rekening mee dat je voor geen meter veercomfort meer hebt.

BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
-
- 1e Versnelling
Eens met D@nny , BBS zijn zeer goede velgen (mits ze niet krom ed. zijn ) , maar met die 35 hoog bandjes word je E36 wel een stuiterbal op klinkerwegen.
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: bmw e30 316
vind het erg mooie velgen... zijn wel prijzig ja. maar dan heb je ook wel fatsoenlijk spul...
-
- 2e Versnelling
- Type Auto: e36M3 & e46 320d touring
Velgen zijn een persoonlijke keuze wat de ene mooi vindt de andere neit het is jou auto en jouw geld dus jij moet kopen wat je leuk vindt en niet wat andere er van vinden !!!!!!
enne 225 achter is te smal ik vindt dat de band dan veel te veel trekt maar ja er zijn mensen die dat mooi vinden
persoonlijk zou ik dan eerder voor 255/30R19 gaan
enne 225 achter is te smal ik vindt dat de band dan veel te veel trekt maar ja er zijn mensen die dat mooi vinden
persoonlijk zou ik dan eerder voor 255/30R19 gaan
Mooi dat de meesten altijd commentaar hebben over het weggedrag die zelf nog nooit op 19inch hebben gereden..
En nee .. das lekker een 40serie of hoger bandje monteren op een E36.... yeah right!
En nee .. das lekker een 40serie of hoger bandje monteren op een E36.... yeah right!
Maar wat vond je van de velg?
Ik vind de velg zeer mooi en om eerlijk te zijn zit ik te denken om dit onder mijn 325i te schroeven. Wel een maatje kleiner. Ik vind 19 inch net iets teveel van het goeie

Ik vind de velg zeer mooi en om eerlijk te zijn zit ik te denken om dit onder mijn 325i te schroeven. Wel een maatje kleiner. Ik vind 19 inch net iets teveel van het goeie
1100,- voor orginele bbs lemans in 19" is absoluut niet duur hoor!stef wrote:vind het erg mooie velgen... zijn wel prijzig ja. maar dan heb je ook wel fatsoenlijk spul...
Niet persoonlijk bedoelt, maar kom tegenwoordig steeds vaker tegen dat mensen 2-delige/3-delige - BBS/ACS in 18"/19" voor onder de 1000,- willen hebben. Meer hebben ze er niet voor over. Kan jullie gelijk uit die droom helpen. Tenzij het velgen zijn waar je nog behoorlijk aan moet werken kom je die niet tot zelden tegen. De nieuw prijzen van deze velgen liggen immers rond de 3500 - 4000,- nieuw (zonder banden)

19" is naar mijn mening een beetje over de top voor een e36. Zou eerder voor 18" gaan en dan wat breder.
Maar het is niet mijn keuze

Inderdaad zulke velgen zijn achterlijk duur en 1100,- Euro is een nette prijs met kale banden of zonder banden.wakes_bmw wrote:1100,- voor orginele bbs lemans in 19" is absoluut niet duur hoor!stef wrote:vind het erg mooie velgen... zijn wel prijzig ja. maar dan heb je ook wel fatsoenlijk spul...
Niet persoonlijk bedoelt, maar kom tegenwoordig steeds vaker tegen dat mensen 2-delige/3-delige - BBS/ACS in 18"/19" voor onder de 1000,- willen hebben. Meer hebben ze er niet voor over. Kan jullie gelijk uit die droom helpen. Tenzij het velgen zijn waar je nog behoorlijk aan moet werken kom je die niet tot zelden tegen. De nieuw prijzen van deze velgen liggen immers rond de 3500 - 4000,- nieuw (zonder banden)
![]()
19" is naar mijn mening een beetje over de top voor een e36. Zou eerder voor 18" gaan en dan wat breder.
Maar het is niet mijn keuze
En anders moet je maar voor IMITATIE BBS LM maar kijken bij een LENSO dealer

-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
19 is wel erg groot voor een E36 

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Een tijdje op 19" rijden zal niet zo erg moeten zijn (Uiteraard met de juiste bandenmaat).
Vooral als je nog een 2e setje orginele heb liggen.
En als je niet verlaagd bent kan je gemakkelijk 19" dragen maar om hetzelfde effect te hebben als bij PaulGTR dan moet je weer gaan wielkasten oprollen e.d.
En BTW, die BBS-ers zijn niet zomaar LM-velgen, dat weten we wel! Houd jij ze goed bij... dan zullen ze echt niet zakken in waarde en dan ken je ze alsnog voor hetzelfde (of meer) geld weer doorverkopen.
OT:
Weet de koper al wat die gaat doen?
Vooral als je nog een 2e setje orginele heb liggen.
En als je niet verlaagd bent kan je gemakkelijk 19" dragen maar om hetzelfde effect te hebben als bij PaulGTR dan moet je weer gaan wielkasten oprollen e.d.
En BTW, die BBS-ers zijn niet zomaar LM-velgen, dat weten we wel! Houd jij ze goed bij... dan zullen ze echt niet zakken in waarde en dan ken je ze alsnog voor hetzelfde (of meer) geld weer doorverkopen.
OT:
Weet de koper al wat die gaat doen?
-
- 3e Versnelling
- Type Auto: E-36 316i coupé 1997
17" is het mooiste met 45 hoog325i wrote:19 is wel erg groot voor een E36

BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
Persoonlijk vind ik BBS Le Mans onder een E36 M3 geweldig alleen zou ik voor de 18 inch breedset gaan.
Succes met deze 'zware' keuze!
Succes met deze 'zware' keuze!
-
- Neutraal
Heb besloten om het niet te doen de band ken ik niet Merk Syron?? En persoonlijk vind ik ze te groot onder me m3. laat me m5 velgen er lekker onder
Ik denk zelf dat 18' mooier staat. Maar zijn zeker mooie velgjes