BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
///Ramon
Moderator: Moderator Team
-
bmwmotorsportkatwijk
- 1e Versnelling
ja ach me meissie vond het een mooie bumper dus moest ik die erop doen. er komt ook een e46 m3 achterbumper op in verband met me uitlaat systeem. ik moest een bumper hebben waar me uitlaten er netjes in zouden vallen zodat je geen buizen of wat dan ook ziet lopen. dus kwam ik uit op een e46 m3 achterbumper en dan is het wel zo mooi om ook een e46 m3 voorbumper te nemen.
Life is a highway and i wanna ride it all night long
-
bmwmotorsportkatwijk
- 1e Versnelling
Hey.
Mooie wagen staat erg mooie in de lak.
Super spul dat megauirs, heb zelf zins kort ook een fles gekocht step 3 en van de week heb ik ook stap 2 gekocht.
Als ik mij niet vergis heb jij hem toch compleet met alle stappen gedaan?
Ik kan je trouwens van BTN daar was (is) mijn naam interlagos e30.
Vriendelijke groeten,
Alex
Mooie wagen staat erg mooie in de lak.
Super spul dat megauirs, heb zelf zins kort ook een fles gekocht step 3 en van de week heb ik ook stap 2 gekocht.
Als ik mij niet vergis heb jij hem toch compleet met alle stappen gedaan?
Ik kan je trouwens van BTN daar was (is) mijn naam interlagos e30.
Vriendelijke groeten,
Alex
Klopt.. BTN zat ik ook veel..
laatste tijd niet zo meer, weet inlog niet meer..en als je dan op nieuw wachtwoord aanvragen klikt..dan krijg je een foutmelding..
Ik ben Meguiar's dealer geweest en heb vele demo's gegeven. Voor dir demo's had ik een shitload aan spul..en dat gebruik ik nu nog. De wagen krijgt 2x per jaar een 3 stappen plan en word elke week gewassen.. om de paar weken in de was.. ik ben een echte poetsfreal..en word helemaal gestoord als ik vlekjes zie.. maar dat zou je momenteel niet zeggen..man wat ziet dat ding er goor uit
vant weekend maar weer ff poetsen 8)
laatste tijd niet zo meer, weet inlog niet meer..en als je dan op nieuw wachtwoord aanvragen klikt..dan krijg je een foutmelding..
Ik ben Meguiar's dealer geweest en heb vele demo's gegeven. Voor dir demo's had ik een shitload aan spul..en dat gebruik ik nu nog. De wagen krijgt 2x per jaar een 3 stappen plan en word elke week gewassen.. om de paar weken in de was.. ik ben een echte poetsfreal..en word helemaal gestoord als ik vlekjes zie.. maar dat zou je momenteel niet zeggen..man wat ziet dat ding er goor uit
vant weekend maar weer ff poetsen 8)
-
318ticompact
- 1e Versnelling
ramon 2
Welkom hier!!
Wat heb jij een verschrikkelijk strakke auto!! helemaal geweldig!
Die zwarte E34 op de eerste foto vind ik ook helemaal geweldig. echt super auto. Derest trouwens ook hoor!!
Toevallig nog meer foto's van de zwarte E34???
Wat heb jij een verschrikkelijk strakke auto!! helemaal geweldig!
Die zwarte E34 op de eerste foto vind ik ook helemaal geweldig. echt super auto. Derest trouwens ook hoor!!
Toevallig nog meer foto's van de zwarte E34???
Re: ///Ramon
Zoals verzocht.. wat foto's van mijn E34 520i 12V uit '88..
Ook al was dit mijn 2e bmw.. dit was de wagen waarmee het virus eigenlijk begon.. ik had een leasewagen voor de deur staan, die ik niet eens reed.. ik pakte voor alles de E34.. veel dingen op uitgeprobeerd.. veel foute dingen qua styling op en af gehad.. maar man o man.. wat een heerlijk ding was dat!..
anyway.. hier wat foto's
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Ook al was dit mijn 2e bmw.. dit was de wagen waarmee het virus eigenlijk begon.. ik had een leasewagen voor de deur staan, die ik niet eens reed.. ik pakte voor alles de E34.. veel dingen op uitgeprobeerd.. veel foute dingen qua styling op en af gehad.. maar man o man.. wat een heerlijk ding was dat!..
anyway.. hier wat foto's
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
-
^ joshua ^
- 1e Versnelling
leuke wagens
voor al de velgen op de e36 ik zou ook graag willen weten wat dat voor velgen zijn 
aangenaam kennis te make
-
318ticompact
- 1e Versnelling
zo!!! wat een geweldige auto
echt schitterend!!! 
dat waren concept style s102 velgen^ joshua ^ wrote:leuke wagensvoor al de velgen op de e36 ik zou ook graag willen weten wat dat voor velgen zijn
-
318ticompact
- 1e Versnelling
Ik zie ze ook niet meerIkke wrote:ik zie geen foto's, ligt de site van r2 eruit?
hooj,
die concept style S102 velgen waar zijn die te koop want ik kan ze nergens vinden op internet??
verder mooie wagen
mvg Tom
die concept style S102 velgen waar zijn die te koop want ik kan ze nergens vinden op internet??
verder mooie wagen
mvg Tom