Hoe lang heb je hem?
van 1986 tot1990 en van 2002 tot heden
Waarom heb je voor deze auto gekozen ?
was helemaal gek van een 2002
Wat vind je helemaal geweldig aan deze auto ?
het chroom en de neus
Wat is, volgens jou, minder geslaagd bij deze auto ?
interieur
Zijn er modificaties aangebracht op deze auto ?
een voorspoiler ,,brede"6j velgen en een set 40mm (2x2)weber carburateurs.
Wat heb je aan ICE (In Car Entertainment - Audio-Multimedia) ingebouwd, en wat ga je eventueel inbouwen aan ICE ?
een clarion radio casette met 2x20watt en digitale display(was in 1988 een duur radiootje)
Wat gaat er nog aan de auto veranderd worden ?
ik heb nog een chroom uitlaatspruitstuk.
Wat zou je eventueel veranderd willen zien maar is persoonlijk niet mogelijk ?
niets is onmogelijk
Stukje geschiedenis van de auto.
wagen is nieuw in middelburg verkocht aan een tandarts,die ruilde hem in op een nieuwe toyota waar mijn vader werkte voor zijn vrouw.
ik werkte toendertijd bij de bmw dealer dus de koop was gauw beslist.
Welke auto word eventueel de volgende ?
deze wagen gaat nooit meer weg,heb 'm ooit eens verkocht en er jaren spijt van gehad[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
[Februari 2009] 2002
Moderator: Moderator Team
-
- 2e Versnelling
- It’s my birthday
[Februari 2009] 2002
2002 '75 +m3 '93+530D'02
-
- 1e Versnelling
Re: 2002
Stakke auto
wat voor blok ligt erin? en van welk bouwjaar is hij??
Dus je hebt hem in 1990 verkocht en ik 2002 weer gekocht???
wat voor blok ligt erin? en van welk bouwjaar is hij??
Dus je hebt hem in 1990 verkocht en ik 2002 weer gekocht???
Leuke auto ik zou hem nooit meer verkopen!! En mocht je er toch over denken dan mail mij maar als eerst. 

-
- 2e Versnelling
- It’s my birthday
het is een 2.0 liter.
en ik heb 'm inderdaad verkocht en kon 'm 12 jaar later weer terugkopen
en ik heb 'm inderdaad verkocht en kon 'm 12 jaar later weer terugkopen
2002 '75 +m3 '93+530D'02
Re: [Februari 2009] 2002
Dit zijn wolven in schaapskleding!!!
Ik vergeet het nooit meer,
Heel wat jaren terug, mijn eerste auto was een Opel Vectra uit 1991 (ja ik weet het.... die roesten) maar wel leuke wagen, dikke velgen eronder, sportdemper, sport veren/dempers, sport filter, etc.
Een kamaraad en ik stonden voor een verkeerslicht toen er een daf aan kwam rijden (althans dat dachten wij)...
Dat "dafje" liet de toeren eens oplopen, en wij lachen. Wij dachten dat we dat dafje wel eens zouden smoken, dus ik ook de toeren maar op laten lopen, wachtende op het groene licht. Het moment dat het licht op groen ging was dat ding weg, wij waren totaal geen match.
De verkeerslichten daarna stond hij stil, dus wij komen uiteindelijk aangereden, zien we achterop staan: BMW 2002 turbo.
Over pwnd gesproken 

Ik vergeet het nooit meer,
Heel wat jaren terug, mijn eerste auto was een Opel Vectra uit 1991 (ja ik weet het.... die roesten) maar wel leuke wagen, dikke velgen eronder, sportdemper, sport veren/dempers, sport filter, etc.

Een kamaraad en ik stonden voor een verkeerslicht toen er een daf aan kwam rijden (althans dat dachten wij)...
Dat "dafje" liet de toeren eens oplopen, en wij lachen. Wij dachten dat we dat dafje wel eens zouden smoken, dus ik ook de toeren maar op laten lopen, wachtende op het groene licht. Het moment dat het licht op groen ging was dat ding weg, wij waren totaal geen match.

De verkeerslichten daarna stond hij stil, dus wij komen uiteindelijk aangereden, zien we achterop staan: BMW 2002 turbo.

[ external image ]
[ external image ] leadfoot syndrome
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 320i M Touring
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 330Ci Coupé
[ external image ] leadfoot syndrome

Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 320i M Touring
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 330Ci Coupé
Super gave auto een plaatje om te zien.
Zelf hou ik van luxe dus voor mij zou zo'n auto niet wat zijn.
Maar desondanks een zeer gave auto en je kunt er trots op zijn want je ziet ze bijna nooit meer.
Zelf hou ik van luxe dus voor mij zou zo'n auto niet wat zijn.
Maar desondanks een zeer gave auto en je kunt er trots op zijn want je ziet ze bijna nooit meer.
Mooie koets wees er zuining op, en mocht je de auto weg doen laat het me dan even weten.