BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

lampje

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
dennisbmw
Neutraal

lampje

Post by dennisbmw »

ik had even een vraagje
normaal als je de sleutel omdraait, dus als je hem op contact zet, dan moeten de lampjes van het motormanagement en die van EML toch ook even gaan branden?
dat doet die bij mij namelijk niet

Nick B

Re: lampje

Post by Nick B »

Misschien handig om er even bij te zetten om wat voor een auto het gaat. Ik weet toevallig dat jij een 318 E 46 hebt,maar dat weet niet iedereen.

Ik zou bij god niet weten of die moeten gaan branden of niet. Maar hebben ze dat ooit gedaan en sinds kort niet meer of hebben ze het nooit gedaan en heeft iemand je daarop gewezen?
Ik zou eerst de lampjes van de tellerunit nakijken,misschien dat net die 2 ontbreken,je weet maar nooit :goofy:

Topic Author
dennisbmw
Neutraal

Post by dennisbmw »

oh ja sorry had ik niet om gedacht
zal er volgende keer even om denken

ik zat in het boekje te lezen van de auto (handleiding)
en daar stond dat in dat die even moeten gaan branden als je hem op contact zet
en toen keek ik bij die van mij en dat deden ze niet
hoe kan ik bij die lampjes komen dan?

Nick B

Post by Nick B »

Ik heb zelf geen E46,maar bij de E36 is het een kwestie van stuur laten zakken,eraf halen en dan 2 schroefjes losmaken waarmee de tellerunit vastzit en dan kun je um gewoon eruit trekken. Of dit bij de E46 zo gaat durf ik dus niet te zeggen.
Locked

Return to “Archief”