BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Trillingen tijdens het rijden....

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
BeekMW
1e Versnelling

Trillingen tijdens het rijden....

Post by BeekMW »

Een vraag van algemene aard....

Ik heb naast de 2 BMW's nog een andere auto waar ik al 10x voor bij de Profile heb gestaan om de wielen te balanceren....

Volgens de Profile zijn de velgen nagenoeg rond maar wat er ook gebalanceerd wordt, ik blijf tussen ongeveer de 120kph en 150kph een gigantische trilling houden... Ook bij het afremmen binnen deze snelheden tril ikzelf bijna uit elkaar, zit ik onder deze snelheid heb ik nergens problemen mee (ook met het remmen niet).

Aangezien ik voor deze set velgen ook 2 andere sets eronder heb gehad waar hetzelfde probleem was ben ik benieuwd of de trillingen ook ergens anders vandaan kunnen komen, kan iemand me hiermee op weg helpen??

Bedankt alvast!

Greetzz,
Jeroen.

tom318is
Neutraal

Re: Trillingen tijdens het rijden....

Post by tom318is »

hallo,

misschien moet je eens kijken naar de draagarm rubbers, fuseekogels of iets in die richting

groeten

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Post by D@NNY »

Kromme remschijven, wellicht in combinatie met bovenstaande mogelijkheden.

Topic Author
BeekMW
1e Versnelling

Post by BeekMW »

Dan ga ik ergens de komende tijd eens kijken wat de staat van de rubbers zijn.... Nieuwe remmen staan al in bestelling (Brembo) dus heb ik hierna in ieder geval alles uitgesloten van waar het aan kan liggen :ja:

Thanks!

Greetzz,
jeroen.

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Post by D@NNY »

Laat je nog even weten wat de afloop is...? :roll:
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Topic Author
BeekMW
1e Versnelling

Post by BeekMW »

Ja tuurlijk, als ik de tijd krijg hiernaar te kijken post ik wat het probleem was. Eerst even wat aandacht aan de 635CSI geven :ja:
Locked

Return to “Archief”