Vliet wrote:@325i hoe verkeerd is dat onderstel dan? Ik heb m toevallig met dit onderstel gekocht, maar ik vind het tot nu toe wel fijn. Hij ligt behoorlijk vast op de weg en hij is ook behoorlijk hard.
veel te verkeerd op de normale weg denk je dat die goed op de weg ligt maar dit soort onderstellen zijn puur voor de looks en niet voor het echte stuur werk
Echt hard moet die op de Ring zowiezo niet zijn wel stijfheid is belangrijk en bodyroll tegengaan
Ooit eens achter ene gereden met een Vmaxx onderstel wat vergelijkbaar is met een raceland ik met een standaard M Techniek onderstel kwam beter door een bocht met als resultaat dat ik hem voorbij stuurde
Goedkope onderstellen maken je auto laag en zorgen ervoor dat die stuitert maar aan de wegligging voegt het weinig toe hooguit dat je denkt dat die beter op de wegligt maar door al het gestuiter op de weg stuiter je er eerder vanaf dan dat je erop blijft
Ik heb evt een adresje die voor jou 91er een Bilstein B8 onderstel leverd
Duurt wel wat langer maar hier en daar zijn er onderstellen te krijgen die redelijk zijn