Te koop:
E36 316i uit 1994 Bostongroen
Ik zie er geen heil meer in om geld in deze auto te steken. Heb helaas zelf geen tijd/gereedschap om deze auto in onderdelen aan te bieden, dus misschien heeft iemand hier interesse voor een sloper.
Huidige situatie bevat de auto een andere bumper (deels in kleur), andere zijspiegels (in kleur), smoke knipperlichten aan de voor- en zijkant en een nieuwe motorkap.
Los er bij heb ik dus:
* de originele bumper (grijs)
* originele zijspiegels (grijs)
* originele knipperlichten
* een mooiere grille (geen tijd gehad deze te vervangen)
De bestuurdersstoel heeft de overbekende scheur (is verder niet uitgezakt of iets dergelijks).
De uitlaat is op 2 plekken gescheurd (waaronder de mof van de katalysator)
Wiellager links achter is stuk
Cardanasrubbers moeten vervangen worden
Qua plaatwerk zitten er hier en daar wel wat kleine roestplekjes ivm steenslag
Wielkast linksachter heeft een grotere plek die zal denk ik gelast/bijgewerkt moeten worden
En helaas een vandalisme kras (niet diep) van voor naar achter op de linker kant
Auto is dus niet helemaal meer een plaatje, maar heeft nog wel de nodige dingen waar iemand misschien nog iets aan kan hebben.
Mag weg tegen elk aannemelijk bod.
Motortje rijdt nog prima, meer heeft wel 364.500km gereden en heeft last van wat lichte "zweet".
Auto staat in Lelystad.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Meer foto's en vragen mag altijd.
Auto heeft mijn vader destijds 2e hands gekocht als huisselectie. Auto is 100% schadevrij.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
[E36] 316i Boston Gruhn Metallic (loop of sloop)
Moderator: Moderator Team
[E36] 316i Boston Gruhn Metallic (loop of sloop)
Here in my car
I feel safest of all
I can lock all my doors
It's the only way to live
In cars
Ik zoek leden
I feel safest of all
I can lock all my doors
In cars
Ik zoek leden
Re: [E36] 316i Boston Gruhn Metallic
Ben benieuwd naar wat meer foto's van het interieur! Interesse is er, nu nog eventjes meer foto's voordat ik kom rijden etc
.
Re: [E36] 316i Boston Gruhn Metallic (loop of sloop)
Openingspost aangepast!
Here in my car
I feel safest of all
I can lock all my doors
In cars
Ik zoek leden
I feel safest of all
I can lock all my doors
In cars
Ik zoek leden