BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
anti-diefstal
Moderator: Moderator Team
anti-diefstal
Aan allen die hun dierbare bezit willen beveiligen: op ebay en aanverwanten kan je GPS trackers kopen voor pakweg 100-150 euro, kan je bij diefstal van je wagen kijken waar hij staat. Gewoon bellen naar het nummer en je krijgt de coördinaten toegestuurd. Ook te koop bij je lokale elektronica shop voor het drie- of viervoudige van de prijs...
-
D@NNY
- 3e Versnelling
- Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Re: anti-diefstal
Dan hoop ik dat het allemaal wat nauwkeuriger werkt als bijv. mijn telefoon, anders kan je nog in een straal van 7 kilometer in de rondte gaan lopen zoeken!
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
Het principe is dat jij het nummer opbelt van de tracker, die stuurt je dan de coördinaten van waar hij zich bevindt, die coördinaten prop je dan in laat ons zeggen google maps en je kan zien waar zich de tracker en dus in principe ook je auto zich bevindt. Hoe die tracker een gps signaal kan krijgen als je dat ding ergens wegstopt, dat ben ik nog aan het uitzoeken. En als ze hem er natuurlijk hebben uitgehaald ben je er ook niks mee. Maar da's wel het voordeel van een aftermarket systeem, dat kan je wegproppen waar je wil.
... ik denk dat de vraag is wat je eraan hebt.....?? Okay, je weet waar je auto is...... maar stel je gaat naar bed..... en je slaapt 8 uurtjes...... in het eerste uurtje wordt je auto gejat en richting Oost - Europa gereden.... in de morgen kijk je buiten je raam en je ziet dat je auto gejat is..... snel coordinaten checken en doorgeven aan de Politie en dan wat.....?? Interpol inschakelen...... zover dat mogelijk is......lol...... de Politie belt met de lokale Politie ergens in een Oostblok land..... en de lokale oom agent regelt het wel even...... lol....... de grote vraag hoe krijg je de auto terug.......
Je moet een systeem hebben waarmee je de auto kan uitschakelen..... of dat die zelf vraagt om een bepaald antwooord na x kilometers te hebben gereden..... krijgt die dat antwoord niet dan schakelt de auto zichzelf uit.
Groetjes!!
Je moet een systeem hebben waarmee je de auto kan uitschakelen..... of dat die zelf vraagt om een bepaald antwooord na x kilometers te hebben gereden..... krijgt die dat antwoord niet dan schakelt de auto zichzelf uit.
Groetjes!!
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Je kan beter goed verzekerd zijn en als ze hem dan jatten hopen dat die nooit meer terug komt.
Systemen die de auto stoppen die zijn wel te krijgen.
Bekende van me had z`n systeem op z`n 330ci als de auto meer dan 2km uit de buurt van het pasje wat die in z`n zak had verwijderd was stopte de auto.
Idiaal voor carjacking
Systemen die de auto stoppen die zijn wel te krijgen.
Bekende van me had z`n systeem op z`n 330ci als de auto meer dan 2km uit de buurt van het pasje wat die in z`n zak had verwijderd was stopte de auto.
Idiaal voor carjacking
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000