BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

soms harde klappen onder het rijden?

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Topic Author
Mike
1e Versnelling
Type Auto: BMW e39 530i EXE [A] Oxfordgrün - BMW e36 320i Coupé Calypsorot

Re: soms harde klappen onder het rijden?

Post by Mike »

hahaha ja tuurlijk snap ik 'm
je snapt dat ik dus zelf wel heb meegemaakt dat er met mijn auto is geragd, gelukkig niet met deze maar een van me eerdere autootjes, vertrouwens is daarom wat moeilijker op te pikken weer... als je begrijpt wat ik bedoel.

ik zeg niet dat ik hun blindelings vertrouw, daarom vraag ik het toch aan jullie :D ik bedoel hier zitten mensen met technische kennis en die heb ik niet...jij kon me bijv hierop antwoorden....dat het zo uit de hand loopt met waar ik het laat maken snap ik niet helemaal, al begrijp ik wel dat jullie het echt wel goed bedoelen dus daar heb ik echt niets op aan te merken

ik heb er voor gekozen het bij de dealer te laten doen, het scheelde toch niet veel met die andere garages... (ps die andere garages waren een flink eind verder en ik vond het niet fijn er nog zo mee rond te rijden...)

Niekven19
Neutraal

Re: soms harde klappen onder het rijden?

Post by Niekven19 »

Dat heb ik ook gehad, was er een rubber uit gesleten van de ophanging ( Rechts achter)

Gr
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”