BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Eerste BMW; E90 320d

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
dabanli
Neutraal

Eerste BMW; E90 320d

Post by dabanli »

Dag Allemaal :zwaai: ,

Mijn eerste BMW is een E90, uitvoering 320d. Deze heb ik van een veiling gekocht; hij is niet helemaal goed behandeld door de vorige eigenaar. Ik wil het een en ander corrigeren.

Het is een uitvoering met de Idrive (navi professional). Verder heeft-ie auto-airco, CC, LED's onder de handgrepen buiten, normale bekleding.. volgens mij dus een normale uitvoering.

Ik heb de auto technisch laten nakijken en hij is gelukkig in orde. Hij heeft nu een frisse grote beurt gehad, de blower van de ventilatie is schoongemaakt, een nieuwe originele LM velg en 4 nieuwe runflats. Momenteel heb ik een extra sleutel in bestelling bij BMW.

Er zijn nu een aantal dingen die moeten gerepareerd worden. Ik wil het een en ander zelf doen. Daar kan ik het forum goed voor gebruiken. De zaken die nog moeten gebeuren:
- Deur rechtsachter gaat niet via de afstandsbediening van het slot. Ik moet eerst van binnen de deur openen.
- Er zitten een paar vervelende deukjes op de auto
- Een kap van de rechter buitenspiegel sluit niet goed aan
- De lak heeft een goede opfrisser nodig
- De DVD-slede van de idrive wil (nog) geen dvd's lezen

Ik kan tzt jullie input goed gebruiken. Ik zal binnenkort foto's toevoegen.

Groeten!

(edit1: blower toegevoegd)

nicolay
3e Versnelling
Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998

Re: Eerste BMW; E90 320d

Post by nicolay »

Welkom! Interessante aankoop via de veiling.
Succes met het overzichtelijke werk, we zullen je vast wel kunnen helpen.
En heel veel plezier ermee!
Vergeet niet nog een fotootje te posten, ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij er nu bijstaat (met lak en deukjes...)
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.

Topic Author
dabanli
Neutraal

Post by dabanli »

Zal ik doen. Merci.

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race

Post by Mickroz »

welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
Post Reply

Return to “Stel je even voor”