BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Nieuwsgierig
Moderator: Moderator Team
Nieuwsgierig
Ik ben op zoek naar de verdere geschiedenis van de BMW 528i van Jacques Mesrine. Hij werd door de Parijse politie doodgeschoten op 2 november 1979 in de Rue Clignancourt. Ik was destijds een toevallige toeschouwer die op dat moment niet wist waar het over ging. De auto heeft tot 2004 opgeslagen gestaan op een politieopslagplaats in Parijs en is toen het onderzoek uiteindelijk in 2004! afgerond was vrijgegeven. Internet geeft geen informatie over de auto.
- Attachments
-
- 4.jpg (45.39 KiB) Viewed 4965 times
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: Nieuwsgierig
Zorgen dat je Frans ken typen of iemand hebt die dat kan en dan eens op Franse BMW forums gaan vragen 

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Heb ik gedaan, maar weinig reacties gehad. 1 vage reactie, dat de auto na 2004 vernietigd zou zijn. En een ander gaf aan dat de auto naar een verzamelaar is gegaan.
Duidelijkheid,mailtje gehad, de auto is 2007 uiteindelijk vernietigd na 25 jaar opgeslagen te zijn geweest.