BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Interieur bmw 520I 1994

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Calypso 520I
Neutraal
Type Auto: 520I

Interieur bmw 520I 1994

Post by Calypso 520I »

Hallo Allemaal,

Ik zou graag willen weten of het veel werk is om de voorstoelen en achterbank eruit te halen?
Ik wil er namelijk een lederen interieur in zetten.
Waar begin ik en wat haal ik wel los en wat niet. :oops:
Is er bijv software zoals autodata om alles op te zoeken wat er gedemonteerd moet worden.
Is dit goed en makkelijk zelf te doen?
Waar moet ik opletten?
Hopelijk kan iemand mij helpen aan informatie.
Alvast heel erg bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Jelle :ja:

Icebrain
Neutraal
Type Auto: E34 520iA Calypsorot

Re: Interieur bmw 520I 1994

Post by Icebrain »

De achterbank is vrij simpel, de zitting uit zijn klemmen lostrekken en dan is hij eruit, dan 5 plastic moertjes lashalen van de leuning en even uit zijn houders lichten en die ligt er ook uit, voor de voorstoelen is het de bevestigingsmoeren loshalen en de stekkers (als je elektrisch bediende stoelen hebt) dan moet je het lederen interieur er makkelijk kunnen in zetten
Het is makkelijk zelf te doen, kwestie van geen linkerhanden hebben en een setje steeksleutels voor de voorstoelen.... :D
E34 520i Granitsilber
E39T 523i Oxfordgrun
E34 520iA Calypsorot
Locked

Return to “Archief”