BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Beemer E39

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Huub
Neutraal
Type Auto: E39

Beemer E39

Post by Huub »

Hi allemaal,

Ik ben E39 fan en eigenaar van de fraaiste E39 die in Nederland rondrijdt :D :D :D
Aangezien hij geheel origineel uit 2003 is wil ik hem graag migreren naar 2010, dus op zoek naar wat leuke uitbreidingen, misschien DSP, firmware van MK4 upgraden, nieuwste DVD zoeken etc etc.

EDIT, tav moderator:

1. Ik verbaas me over het feit dat een 'zoek'knop ontbreekt op de frontpage van het forum...
2. Waarom moet ik eerst 10 postings doen om 'onderdelen gevraagd' te mogen gebruiken? :nou:

[ external image ]

Groet Huub
Last edited by Huub on 13 Aug 2010 21:29, edited 2 times in total.
BMW 525i, E39 M-uitgevoerd

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Re: Beemer E39

Post by D@NNY »

Welkom Huub,
De zoekfunctie is wel aanwezig, alleen moet je de zoekfunctie zoeken hier.... :lol: ;)

[ external image ]

Forumregels
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.

Wellicht een foutje ingeslopen, zie bovenstaande, zou alleen moeten werken op aanbieden van spullen.
@ Mickroz: Kan jij hier naar kijken?
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race

Post by Mickroz »

Welkom hier!

1. ja het is idd niet makkelijk zo, maar omdat de frontpage joomla is, en het forum phpBB ging het niet goed samen om een zoekveld erop te zetten.
2. ik zal er even naar kijken, onderdelen gevraagd zou gewoon toegankelijk moeten zijn.
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]

Topic Author
Huub
Neutraal

Post by Huub »

Dank voor de reactie, zoekoptie inderdaad gevonden :-)

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder

Post by Mickroz »

als het goed is kan je nu ook in het gevraagd/onderdelen gevraagd een topic moeten kunnen openen, kan je dat bevestigen voor me?
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]

Topic Author
Huub
Neutraal

Post by Huub »

Klopt, het gaat nu goed. Dank je! Je hebt een taart verdient :D :

[ external image ]

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder

Post by Mickroz »

hehe dies cool :D
[ external image ]
Post Reply

Return to “Stel je even voor”