totdat ik steeds in het voorbij lopen van de bmw diesellucht rook. En er lag bij het rechterachterwiel een grote plas. En ja hoor de huppeldepuppelikweetnietpreciesdenaamvandestang daar zat allemaal dieselprut aan.
Gelijk de BMW servicemanager gebeld en hij vertelde dat het twee dingen kunnen zijn: de vlotter is omhooggesschoten door een klap of het ontluchtingsbuisje.......

Nou, gisteren is de BMW bij de dealer geweest. Het was een koppeling van een ontluchtingsbuisje wat niet goed meer functioneerde. De hele tank moest eronderuit om dit euvel te verhelpen. Ik moet de rekening nog krijgen.....

Bij versies van 2005 tot 2006 kon het ook nog aan een ander ontluchtingsbuisje liggen. Het materiaal daarvan was niet optimaal en ging schuren zodat er gaatjes ontstonden. In 2006 is dit opgelost door beter materiaal te gebruiken. Mijn BMW is van 2006 dus dat was het niet.
Nu maar afwachten wat de kosten zijn....
Balen....
