BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

RCA (Versterker) Uitgang E39 1996???

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
bassix
Neutraal
Type Auto: e39 520

RCA (Versterker) Uitgang E39 1996???

Post by bassix »

Beste clubleden,

Sinds kort ben ik in het bezit van een 520 Executive uit 1996.
Er zit een originele radio in weet iemand of deze radio een versterkeruitgang heeft???
En indien dat zi is waar ik deze kan vinden?

Alvast bedankt! :zwaai:

BMW 330XD
Neutraal

Re: RCA (Versterker) Uitgang E39 1996???

Post by BMW 330XD »

Goedendag,

De radio heeft geen versterker uitgang, maar door een hi/lo filter op je speaker uitgang aan te sluiten kan je wel een versterker aansluiten.

Mvg,

Anroedh

BMW E39
Neutraal
Type Auto: E39

Re: RCA (Versterker) Uitgang E39 1996???

Post by BMW E39 »

Hoi,

Ik begrijp hieruit dat je dus iets van de (achter)boxen af kunt tappen, zodat je signaal hebt voor je versterker/subwoofer?
Ik heb namelijk ook nog de originele BMW E39 radio met boordcomputer, en wil hier ook graag een subwoofer met ingebouwde versterker op plaatsen.
Het gaat om een Pioneer WX77A 200W & 100W RMS subwoofer, is dit geen overkill, zodat de subwoofer niet inspeelt omdat er te weinig vermogen wordt geleverd door de radio?

Ik hoor graag van je (alhoewel dit topic nogal oud is)
Locked

Return to “Archief”