BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Is deze auto bekend bij jullie?

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Re: Is deze auto bekend bij jullie?

Post by D@NNY »

Sorry hoor..Ik wil je blijdschap niet de grond in boren,maar ik vind het een zot bedrag voor een auto die je net hebt aangekocht.....Dan mag je verwachten dat eea wel in orde is, zeker bij een garagebedrijf. Ik weet dat het geen nieuwe auto is, en dat er altijd wel onvoorziene kosten kunnen opduiken, maar je mag toch zeker wel verwachten dat je niet binnen een maand even 2700 euro moet aftikken.
Ik was even verhaal gaan halen :o Hier in Den Haag zouden we zeggen: "Volgens mij ben je gigantisch genaaid" of je moet 2700 euro van de vraagprijs af hebben weten te lullen....
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Topic Author
Overlord
Neutraal
Type Auto: E39 525D Touring

Re: Is deze auto bekend bij jullie?

Post by Overlord »

Ik heb inderdaad mijn vraagtekens bij de Dekra keuring, ja er zitten controle punten in die ik nooit bedacht zou hebben maar er komen een aantal dingen naar voren die goed zijn en een aantal dingen zijn over het hoofd gezien. Ook een maatje van mij die een E39 530D T gekocht heeft heeft een Dekra keuring laten uitvoeren, en later blijkt ook hier nog het een en ander uit te komen.
De vraag rijst dus inderdaad wat is de toegevoegde waarde van zo'n tyoe keuring, of moet de naam veranderd worden van deze keuring?!?!

Achja, ik ben dik tevreden met mijn auto die zeer fris is en nu weer alles kan hebben.
Post Reply

Return to “Algemeen”