BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Audioupgrade voor BMW e60/e61

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
HFdude
Neutraal

Audioupgrade voor BMW e60/e61

Post by HFdude »

Geacht forumgenoten,

Ik heb gisteren na lang zoeken en wikken en wegen de audioupgrade van Audiosystems laten inbouwen in mijn e61 welke voorzien was van de standaard hifi. De modificatie is in 1 dag uitgevoerd door SAS autoshop in Heerlen en bestaat uit het vervangen van de standaard voorspeakers voor een 3-weg systeem en het plaatsen van een Mosconi AS 100.4 versterker (EISA award) onder de bodemplaat van de kofferbak.

Ik kan iedereen deze upgrade aanraden! Muziek luisteren is weer leuk geworden in mijn BMW! Nu was ik wel een beetje verwend omdat ik in mijn vorige e60 het Logic7 systeem had maar ik durf te beweren dat het systeem van audiosystems dit qua geluidskwaliteit en plaatsing overtreft. Kortom ik kan iedereen deze upgrade aanraden.

uweslankheid
Neutraal
Type Auto: 525i e61

Re: Audioupgrade voor BMW e60/e61

Post by uweslankheid »

Kun je aangeven wat er exact is veranderd en wat de kosten zijn qua inbouw?
Ik wil mijn e61 ook eens lekker laten klinken, het standaard geluid is beneden alle peil vind ik. Te veel wollige overstuurde bas en een hard hoog. Ook is er te weinig power en controle.

Ik houd niet van een rijdende boombox geluid, ik neem aan dat dat het niet gaat worden na de upgrade. Kun jij het geluid van jouw set omschrijven?

Alvast bedankt!

Gr Jerome
Locked

Return to “Archief”