BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

320i bonkend/klokkend geluid bij drempels

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Tjalle
Neutraal
Type Auto: 320i

320i bonkend/klokkend geluid bij drempels

Post by Tjalle »

Ik heb een BMW 320i uit december 2005. Als ik een drempel over rijd, geeft de auto een raar geluid. Het is geen rammel maar een soort van dempend bonkend geluid. Meerdere malen bij de dealer aangegeven maar zij hebben het probleem niet opgelost. Het schijnt de rubbers te zijn. Maar is dat ook zo? Dit probleem doet zich langer dan 1,5 jaar voor.

heeft iemand ervaring met dit probleem en is het erg?

B1M1W8
Neutraal

Re: 320i bonkend/klokkend geluid bij drempels

Post by B1M1W8 »

Hoi,

Heb hetzelfde probleem met mijn 118 uit 2008. Zijn inderdaad de stabilisatorrubbers, die zijn van super slechte kwaliteit. De mijn is al 2 keer vervangen en volgens dealer zou er nu gemodificeerde inzitten. Helaas komt het probleem alweer terug. NOOIT MEER EEN BMW (zie ook mijn andere problemen met dat grafding)
Locked

Return to “Archief”