BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Kachel .. Verwarming .. Airco doet niet

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
bmw325icoupe
Neutraal
Type Auto: E36 coupe

Kachel .. Verwarming .. Airco doet niet

Post by bmw325icoupe »

Hallo allemaal

Ik ben hier nieuw, en wou graag jullie hulp bij mijn probleem.

Het gaat om een bmw 325i coupe met kachel probleem.
Kachel met airco deed altijd perfect, en uit niets doet hij behoorlijk raar!
Als ik de auto alleen op contact heb dan doet alles nog wel je hoort de kachelmotor draaien, en airco open gaan , maar zodra ik de auto start dan valt hele kachel weg na hooguit 5 seconden ik krijg dan alleen nog lucht bij de voorraam rooster (WARM LUCHT). Alle zekeringen zijn goed !!

Ik heb mijn paneel in een ander bmw getest is niks mis mee, een andere in mijn auto getest viel gewoon weer weg.
Ik heb de bekabeling gevolgd kwam uit bij mijn linker speaker onder en geen kabel die los is gegaan.

Nu dacht ik misschien storing in contactslot maar hoe ga ik dat controleren?

Eventueel iemand anders zelfde probleem meegemaakt zo ja hoe heb je het opgelost.

Ik hou hier in de gaten, en ga zelf ook op onderzoek uit.. zodra opgelost is komt hier de antwoord op!

Bedankt alvast!!

[ external image ]

nicolay
3e Versnelling
Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998

Re: Kachel .. Verwarming .. Airco doet niet

Post by nicolay »

Zou heel goed resistor pack van je blower kunnen zijn, typische e36 kwaal.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.

Hookoha
Neutraal
Type Auto: BMW 525 TDS

Re: Kachel .. Verwarming .. Airco doet niet

Post by Hookoha »

Het kan ook zijn dat de 'egel' / aanjager kapot, deze is eenvoudig te repareren / vervangen. Gezien het feit dat de blowers niet werken en de airco ook niet, met dit fenomeen kan het namelijk zijn dat ze soms wel heel even werken en dan weer niet.
Locked

Return to “Archief”