BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Keuze in BMW 3 series

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Arie81
Neutraal

Keuze in BMW 3 series

Post by Arie81 »

Hoi

Ik ben redelijk nieuw in de wereld van BMW dat wil zeggen ik heb er nog nooit eentje gehad. Ik heb wel vaker in een 3 serie en 5 serie gereden. Het rijcomfort was erg goed te noemen vooral de modellen met de middemarmsteun. Het viel me op dat de rijeigenschappen vergelijk baar is met de Porsche 944 (318 en 325 serie).

Ik woon in Groningen en moet 1x in de week naar Groningen-Utrecht v.v. dat komt neer op ongeveer 570 km. Voor de rest ga ik de auto gebruiken voor woon werk +/- in totaal 50 km. Dus ik denk dat benzine op dit moment nog voordeliger is dan diesel.
Is de BMW een betrouwbaar en veilig merk ?, en kwa onderhoud en zuinigheid wat zijn de betere modellen. Tevens een laatste vraag is de middenarmsteun standaard.

Groet, Arie

sens
Neutraal
Type Auto: e36 325i ac schnitzer

Re: Keuze in BMW 3 series

Post by sens »

ik denk persoonlijk dat bmw's in het algemeen een sportief rijgedrag vragen
dan heb ik het over 525i 530i+
320i 325i etc

ik heb zelf een 325i, rijdt heerlijk
alleen , hij is niet zo zuinig als je hem in de stad rijdt

als ik mijn bmw start, dan is dat niet voor even hier en daar 10-15 km