BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
achterruitenwisser/sproeier
Moderator: Moderator Team
-
swiebertje
- Neutraal
- Type Auto: e 36 320i touring
achterruitenwisser/sproeier
Mijn achterruitenwisser/sproeier doet het nog steeds niet. Als ik ruitensproeierpompstekker loshaalt doen beide ruitenwissers het goed, alleen de sproeiers niet. Als ik het wiwamodule(handschoenenkast) loshaal doen de ruitenwissers het ook en ook geen sproeier.Als ik alles aansluit doet de wisser/sproeier achter niks.Voor wel. Heb de draden bij de sproeierpomp omgedraait en dan sproeit de pomp alleen van achter(dus achteruit). De draden van ruitenwisserhandel tot de pomp voor doorgemeten en geen draadbreuk. Alleen vanaf de handle naar het wiwamodule veranderen ergens de kleurkodes, maar kan ik de aansturing vanaf de handle tot aan het module wel doormeten. Is dit module nu kapot en waar haal ik die nieuw.