Hallo, sinds ruim een jaar ben ik in bezit van een BMW 525d touring en ben zeer tevreden. Vorige week is de waterpomp vervangen wegens slijtage en nadien trekt de motor tussen stationair en 2800 rpm niet door. Na 2800 rpm is alles zoals het hoort te zijn. De motor loopt stationair met een onbalans die in september is ontstaan maar verder geen gevolgen leek te hebben. Er komt geen rook uit de uitlaat en krijg geen meldingen in de BC. Ik moet hem nog laten uitlezen maar hoop eigenlijk via dit forum tips te krijgen over dingen die ik zelf zou kunnen controleren af mogelijke oorzaken.
Gr,
Onno
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
geen power tot 2800 rpm
Moderator: Moderator Team
-
Eulderink
- Neutraal
- Type Auto: 535 D 2005
Re: geen power tot 2800 rpm
Hallo,
Dit kan aan de lmm liggen, misschien eens zelf proberen te ontvetten met pcc, dat is een reiniger voor printplaten e.d. en is te verkrijgen bij de conrad. doe dit niet met een andere reiniger omdat dit allemaal zeer kwetsbaar is!
Hoop dat je er wat aan hebt en dat je zo het probleem verhelpen kunt!
Groet.
Dit kan aan de lmm liggen, misschien eens zelf proberen te ontvetten met pcc, dat is een reiniger voor printplaten e.d. en is te verkrijgen bij de conrad. doe dit niet met een andere reiniger omdat dit allemaal zeer kwetsbaar is!
Hoop dat je er wat aan hebt en dat je zo het probleem verhelpen kunt!
Groet.
Storing opgelost, was vacuümslangetje die los was gegaan bij montage waterpomp.
-
Eulderink
- Neutraal
- Type Auto: 535 D 2005
Mooi zo!