Goedemiddag autoliefhebbers.
Mijn naam is Wouter Bos, en ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar een BMW 320i.
Het is wel zo netjes om mij even voor te stellen.
Momenteel rijd ik een andere Duitser, een Opel Corsa. Deze staat echter te koop;
http://www.speurders.nl/overzicht/zeer- ... l+corsa+a3
Het was eentje met zeer veel vermogen, en erg leuk. Maar hij ging kapot!
Dus nu zoek ik een BMW 320i, of een BMW 325i. Het liefst met nog wat werk, wel een APK graag.
Een E30 of een E36 past het best binnen mijn budget.
Ik ben van plan hier op het forum vooral veel te leren over bijvoorbeeld VANOS en de techniek.
Mocht u meer willen weten, vraag het vooral.
Mvg,
Wouter.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
WouterB meldt zich
Moderator: Moderator Team
-
gerardbmw320i
- Neutraal
- Type Auto: touring 320i
Re: WouterB meldt zich
Beste Gerard.
Nee dat klopt, ik had gepland langer rond te rijden.
Dat hij nu weg gaat heeft twee redenen;
Vanwege een verandering van baan moet ik verder rijden, dus liever iets met wat meer comfort.
En last but not least; Ik heb er in totaal in de afgelopen maand bijna 1500,- euro aan verspijkerd. Om eerlijk te zijn ben ik het een beetje zat. Ik weet het, ik zet het bot neer, maar het valt denk ik te begrijpen. In mijn ogen is het een schitterende auto om nog meer in te steken, maar het komt niet meer uit mijn portomonnee.
De twee redenen te samen zorgen ervoor dat ik mijn toch erg snelle Corsa wel weg doe.
Ik hoop dat dit meer opheldering biedt.
Mvg,
Wouter.
Nee dat klopt, ik had gepland langer rond te rijden.
Dat hij nu weg gaat heeft twee redenen;
Vanwege een verandering van baan moet ik verder rijden, dus liever iets met wat meer comfort.
En last but not least; Ik heb er in totaal in de afgelopen maand bijna 1500,- euro aan verspijkerd. Om eerlijk te zijn ben ik het een beetje zat. Ik weet het, ik zet het bot neer, maar het valt denk ik te begrijpen. In mijn ogen is het een schitterende auto om nog meer in te steken, maar het komt niet meer uit mijn portomonnee.
De twee redenen te samen zorgen ervoor dat ik mijn toch erg snelle Corsa wel weg doe.
Ik hoop dat dit meer opheldering biedt.
Mvg,
Wouter.