Ik ben Tim, 22 jaar en woonachtig in Helmond.
Van huis uit opgegroeid als Saabliefhebber en zodoende heb ik dus ook een Saab 99 Turbo, maar ik heb ook een zwak voor de oudere Alfa Romeo's, Lancia's en BMW's.
Ik heb vorig weekend meegedaan aan een rally/puzzeltocht waarvan de opbrengst naar het goede doel ding (vrijwilligers centrale) waarbij we een auto moesten inleveren en een andere terugkregen. Wij kregen een Citroën XM V6, maar deze had geen apk en qua kosten was het niet echt interessant om deze voor een weekend goed te krijgen.
Een vriend van me werkt bij een Renault/Nissan/Dacia dealer en had een BMW 740i ingeruild.
Aangezien ik al jaren met een schuin oog naar de E32's heb gekeken kon ik hem niet laten staan en heb hem toen gekocht en daar heb ik dus vorig weekend die rally mee gereden (misschien een beetje vloeken in de kerk):
[ external image ]
Na de rally heb ik hem weer mooi gepoets en dan is het toch wel een knappe auto
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Hij is redelijk compleet met airco, leder, elektrisch verstelbare stoelen/spiegels met geheugen, schuif/kanteldak, PDC voor en achter (nog niet werkend gekregen, maar gok dat het iets met de trekhaak te maken heeft), electrisch zonnescherm achter en natuurlijk de niet te versmaden 4.0 V8
Er zitten wel een paar nadeeltjes aan, een flinke kreukel in de bijrijdersdeur (zo te zien te ver open geklapt), wat roest bij de achter wielkast randen en soms doet de automaat een beetje vreemd (oa moeite met wegrijden vanuit de eerste versnelling en de neiging hebben om naar achteren te rijden in de N) maar daar zal ik een ander topic voor openen.
Hoop er in iedergeval nog even plezier van te hebben, maar denk niet dat ik hem heel lang ga houden vanwege de hoge kosten die zo'n auto van dit kaliber met zich meebrengt.
Hoop iig ook wat meer kennis mtb de BMW's op te doen hier!
Groeten Tim