ik heb een bmw 316i compact waar onglangs de waterpomp thermostaat en radiateur van vervangen zijn.
maar nu merk ik dat mijn kvs peil eleke dag een stukje gedaald is niet er veel maartoch. (bij koude motor bekeken)
als de motor draai stijgt het waterpeil wel lichtjes ( water dat uitzet bij warmte)
ik heb ergens gelezen dat het vrij normaal is dat het peil na zo een reparatie de eerste 500 km lichtjes kan zakn , maar ik stel me hier toch vragen over , iemand die dit tegenspreekt of kan bevestigen , ik hoor het graag.
dbv diego
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
koelvloeistofvraagje
Moderator: Moderator Team
koelvloeistofvraagje
wie niet sterk is moet snel zijn.
Re: koelvloeistofvraagje
Had ik ook de eerste 300km. Als je na 250/300km nog steeds dit bemerkt, wel ff terug gaan naar je monteurtje. Goed in de gaten houden!
Bij mij was het na 300km over en bleef het stabiel.
Re: koelvloeistofvraagje
ahn oke ik zal het in de gaten houden ja !E39530d wrote:Had ik ook de eerste 300km. Als je na 250/300km nog steeds dit bemerkt, wel ff terug gaan naar je monteurtje. Goed in de gaten houden!
heb nu ongveer een goede 300km afgelegd , ik zal morgen het peil nog eens controleren dan ikhoop dat het stabiel blijft ik heb overigs nog niets moeten bijvullen , er is dus nog hoop dat alles normaal blijft
wie niet sterk is moet snel zijn.