Hallo allemaal,
Ik ben namelijk opzoek naar een antenne voor mijn e36(cabrio), nu heb ik een elktrische maar deze zou ik graag willen vervangen door een korte van ongeveer 40 cm. Dit vindt ik zelf mooier, maar kan het nergens (vinden) kopen/bestellen.
Wie kan mij hiermee helpen, hulp en uitleg hoe deze te vervangen is ook welkom.
Alvast mijn dank voor uw allen.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Antenne voor e36 cabrio
Moderator: Moderator Team
Re: Antenne voor e36 cabrio
Ik heb ook een elektrische antenne op mijn cabrio. Vind het ook niet mooi lijken, zo'n lange spriet.
Heb de zekering van de antenne eruit getrokken (achter de bekleding in de kofferbak) zodat ie niet meer uitschuift als je de radio aan zet. Ontvangst is hetzelfde, dus misschien is dit een mooie oplossing voor je?
Heb de zekering van de antenne eruit getrokken (achter de bekleding in de kofferbak) zodat ie niet meer uitschuift als je de radio aan zet. Ontvangst is hetzelfde, dus misschien is dit een mooie oplossing voor je?
Re: Antenne voor e36 cabrio
Bedankt voor je reactie, ga ik morgen naar kijken, maar blijf toch hopen op een kortere antenne.
Dus mensen als jullie iets weten laat het mij(ons) weten
Dus mensen als jullie iets weten laat het mij(ons) weten