BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

probleem bij het remmen met 320D

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Flors
Neutraal
Type Auto: BMW 320D (E91)

probleem bij het remmen met 320D

Post by Flors »

Hallo,

Ik heb een BMW 320D (E91) van eind 2005 met zo'n 110.000km's.
Nu valt mij de laatste tijd op dat mijn wagen naar rechts trekt bij het remmen, het gebeurt niet altijd en vooral bij lagere snelheden (50-60km/h), maar als het voorkomt moet ik wel redelijk hard tegensturen of ik zit in de gracht...

Mijn stuur staat ook een beetje scheef, zo'n 4-5° dus ik denk niet dat het daarmee kan te maken hebben

Iemand enig idee aan wat dit kan liggen?? remmen, ophanging, banden,...??

Alvast bedankt!

Deleted User 5178

Re: probleem bij het remmen met 320D

Post by Deleted User 5178 »

hallo flors,

het lijkt erop dat ik hetzelfde probleem heb gehad met mijn 330D uit 2002. bij mij was het de linker draagarm rubber dat gammel was waardoor hij naar links trok al ik het pedaal intrapte. ik heb ze gelijk allebei laten vervangen en wat is op moet merken is dat mijn voor banden ook minder hard slijten!

ik hoop dat je wat kan met deze info

Topic Author
Flors
Neutraal
Type Auto: BMW 320D (E91)

Re: probleem bij het remmen met 320D

Post by Flors »

ik zal de draagarm rubbers eens nader bekijken en indien nodig vervangen, hopelijk is het probleem daarmee verholpen.

Bedankt voor de info!! :ja:
Locked

Return to “Archief”