Hallo,
Het gaat om een bmw 330ci 2000. Ik heb een cd wisselaar (werkt) maar mijn radio geeft geen cd optie weer als ik op mode druk. Hij zegt alleen geen cassette. Iemand een idee?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Radio mode geeft geen cd optie weer
Moderator: Moderator Team
-
Mschellevis
- Neutraal
- Type Auto: 116i High Executive
Re: Radio mode geeft geen cd optie weer
Hoi Yugor,
Na even gegoogled te hebben kwam ik het volgende tegen;
Probeer de zekering van je radio eruit te halen zodat hij soort van gereset wordt. Mocht dit niet werken, zou ik zelf even naar de dealer/garage gaan omdat dit toch vrij technisch is waardoor te veel "rommelen" je hele vreemde meldingen kunt krijgen en dat wil je niet met een 330ci !
Succes met het probleem, hopelijk spoedig opgelost!
Grt,
Marijn
Na even gegoogled te hebben kwam ik het volgende tegen;
Probeer de zekering van je radio eruit te halen zodat hij soort van gereset wordt. Mocht dit niet werken, zou ik zelf even naar de dealer/garage gaan omdat dit toch vrij technisch is waardoor te veel "rommelen" je hele vreemde meldingen kunt krijgen en dat wil je niet met een 330ci !
Succes met het probleem, hopelijk spoedig opgelost!
Grt,
Marijn
Re: Radio mode geeft geen cd optie weer
Cd wisselaar gisteren er uit gehaald. Ik zag gelijk dat in een van de stekkertjes een kleine buig-barst zit.
Nieuwe cd wisselaar 100-150 euro dus maar gelijk een grom usb/aux/iphone audio besteld.
Dus of de cd wisselaar is kapot
Bedrading naar de wisselaar is niet goed of alleen stekkertje
Iets mis met de radio of stekker aan de radio kant.
Als grom binnen komt kan ik dit testen.
Je hoort nog van mij wat het was.
Nieuwe cd wisselaar 100-150 euro dus maar gelijk een grom usb/aux/iphone audio besteld.
Dus of de cd wisselaar is kapot
Bedrading naar de wisselaar is niet goed of alleen stekkertje
Iets mis met de radio of stekker aan de radio kant.
Als grom binnen komt kan ik dit testen.
Je hoort nog van mij wat het was.