Hallo,
Ik zal mij eerst even voorstellen. Morgen (18 mei) wordt ik 18 jaar en ga gelijk lessen om zo snel mogelijk m'n rijbewijs te halen. Als liefhebber van Duitse auto's wil ik ook gelijk een auto kopen. Vroeger was ik meer van de Audi's en Volkswagen's maar BMW's beginnen mij steeds meer en meer aan te spreken. Helemaal nu m'n vader een BMW X1 20d sDrive rijdt begin ik steeds meer van dat schitterende front met die twee nieren te houden.
Graag zou ik een BMW als eerste auto aanschaffen, om precies te zijn heb ik een BMW 525i uit 1988 op het oog welke 295.000 kilometer rij-ervaring heeft.
Na wat speurwerk op internet begrijp ik dat er als het ware twee series van de E34 zijn, die van 1988-1990 en een serie van 1990 - 1996, verbeter me als dit niet klopt. Mijn vraag is of het verstandig is om de door mij gevonden auto uit 1988 te kopen of dat het beter is door te sparen voor een 525 van de tweede e34 generatie(1990-1996).
Zijn er daarnaast ervarings-deskundigen met een 1988/1989/1990 BMW 5(25) serie ?
Ik hoop op dit BMW forum wat wijzer te worden, bij voorbaat dank voor jullie moeite dit bericht te lezen en bedankt voor de reacties.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
525i uit 1988 kopen ?
Moderator: Moderator Team
Re: 525i uit 1988 kopen ?
geen idee wat die uit 88 kost, maar echt sparen hoeft niet voor een nieuwere volgens mij.
heb zelf 899eu betaald voor de mijne, komt uit 95.
en nee, hij is niet rot, afgetrapt, lelijk of slecht...
heeft wel werk hier en daar maar technisch geen problemen,
interieur is nog heel en alles werkt.
heb het idee dat het meer goed zoeken is dan meer sparen.
veel succes man
heb zelf 899eu betaald voor de mijne, komt uit 95.
en nee, hij is niet rot, afgetrapt, lelijk of slecht...

heeft wel werk hier en daar maar technisch geen problemen,
interieur is nog heel en alles werkt.
heb het idee dat het meer goed zoeken is dan meer sparen.
veel succes man