BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw 325i '93 raakt overhit

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
BK_325VANOS
Neutraal
Type Auto: 325

Bmw 325i '93 raakt overhit

Post by BK_325VANOS »

Goedeavond iedereen,

Ik heb gisteren een 325 uit '93 gehaald en ben er erg blij mee. Maar vandaag heb ik een probleem geconstateerd, de motor raakt snel overhit, wanneer ik stil sta. Vooral bij file's is het stressgevend. Als ik gwn kan gassen , dan verbetert het weer (ivm luchaanvoer denk ik ).

Weet iemand wat ik het beste kan doen in deze situatie ? Alvast erg bedankt.

MarkoDMFX
Neutraal
Type Auto: e36 coupe

Re: Bmw 325i '93 raakt overhit

Post by MarkoDMFX »

draait je fan gewoon mee??

Topic Author
BK_325VANOS
Neutraal

Post by BK_325VANOS »

MarkoDMFX wrote:draait je fan gewoon mee??
sorry ik weet niet wat je daarmee bedoelt. Bedoel je de ventilator ? Ik weet iig nog niet hoe je dat kan controleren, ben nog nieuw in het wereldje.
Enige wat ik weet is dat hij overhit raakt bij lage snelheden, ik heb er nog geen problemen mee gehad, maar ik heb wel al 2 keer de auto voor de zekerheid ff aan de kant gezet en even de motorkap opengehouden.

Topic Author
BK_325VANOS
Neutraal

Post by BK_325VANOS »

Kan iemand me hiermee helpen? Zou het erg op prijs stellen.

xifiz
Neutraal

Post by xifiz »

Mischien is je thermostaat blijven plakken, dat hij maar half open blijft staan ofzo!
En inderdaad zou nik ff kijken of je viscofan wel mee draait als de motor warm wordt.

Succes

dtctuning
Neutraal

Post by dtctuning »

Nieuwe visco erop en klaar is klara.
ter verduidelijking, de visco is het hart van je koelventilator voorop de motor, deze schakeld niet meer in waarschijnlijk.
Vervangen is erg lastig en als je niet handig bent zou ik het iemand laten doen die wel handig is, heb al heel waat thermostaathuizen zien sneuvelen,lol
Suc6

mvg

Martin
Er klinkt niks mooiers als een goed getunede
6 cilinder lijn motor van BMW
Locked

Return to “Archief”