goeiedag alle
heeft het veel nut om race-nokken in te bouwen kwa performance, en mijn volgende vraag is eigenlijk kunnen die nokken levenlang meegaan??
alvast bedankt
mvg troy
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
race nokken?? bij e36 318 ti compact
Moderator: Moderator Team
-
the joker
- Neutraal
- Type Auto: E36 318ti compact
race nokken?? bij e36 318 ti compact
hey,ho,let's go
Re: race nokken?? bij e36 318 ti compact
Hoi troy,
Een 318ti is een erg leuk blok om snelle nokkenassen in te plaatsen, wordttie heel wakker van. niet vergeten de nokkenassen uit te klokken. In combi met software kun je er richting de 180pk uithalen meen ik en daarna is nog meer winst mogeljk.
Ben zelf toevallig bezig met een turbo projectje op de oude 1800 motor met 16 kleppen, we hopen op ruim 400 pk
Veel succes met jouw projectje.
mvg
Martin
Een 318ti is een erg leuk blok om snelle nokkenassen in te plaatsen, wordttie heel wakker van. niet vergeten de nokkenassen uit te klokken. In combi met software kun je er richting de 180pk uithalen meen ik en daarna is nog meer winst mogeljk.
Ben zelf toevallig bezig met een turbo projectje op de oude 1800 motor met 16 kleppen, we hopen op ruim 400 pk
Veel succes met jouw projectje.
mvg
Martin
Er klinkt niks mooiers als een goed getunede
6 cilinder lijn motor van BMW
6 cilinder lijn motor van BMW