BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

chip tuning 530d

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
joop1
Neutraal
Type Auto: e39 530d

chip tuning 530d

Post by joop1 »

wie heeft er gebruikerservaring met een gechiptunede 530d, daalt het brandstof verbruik echt noemenswaardig, prestaties echt veel beter? en waar kan je dit het beste laten doen
gr joop

330deetje
Neutraal
Type Auto: 330d

Re: chip tuning 530d

Post by 330deetje »

Indien je geinteresseerd bent in het besparen van brandstof kun je het beste gaan voor een eco tuning. Maar ook bij een goede performance tuning ben je bij gelijkblijvende rijstijl inderdaad zuiniger uit (efficienter, beter rendement). Ik raad aan voor een maatwerk tuning te gaan, en niet voor zo'n standaard tuning, of powerbox te gaan. Ik kom uit het zuiden des lands, en daar ben ik heel goed geholpen door RS Tuning uit Eindhoven. Ze hebben me laten zien hoe tuning werkt, en goed uitgelegd wat de verschillen zijn. Voor mijn tuning reed ik 8.7/100km, na mijn tuning 8.3/100km, maar wel met heel wat meer vermogen. :ja:
Locked

Return to “Archief”