Dag allen.
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een 118D.
Ik begin echter wel spijt te krijgen dat ik geen xenon verlichting op de wagen heb. Niet zozeer voor de grotere licht-opbrengst maar wel omdat ik de typische corona (angel-eyes) bmw koplampen mis.
Ik heb nu wel enkele setjes koplampen gevonden met deze ingebouwde angel eyes welke beweren compatibel te zijn met de boord-computer.
Nu heb ik de vraag of iemand hier al ervaringen mee heeft? De meeste setjes die ik gevonden heb zijn op basis van Led-verlichting. Ik vind echter niet meteen informatie of dat deze enkel compatibel zijn voor het vervangen van bestaande xenon of dat deze ook met mijn standaard verlichting zouden passen.
Ik hoop dat iemand mij hierover wat meer info kan geven.
Grtn
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
koplampen vervangen E81
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: bmw 118D
Re: koplampen vervangen E81
Hi
Ik zou niet voor een aftermarket angel eyes gaan. (er zijn mensen die hier anders over denken), ik heb met het e.e.a gesproken hierover: volgens mij zijn de van Dectane en Depo. Maar je ziet echt letterlijk dat het niet Origineel is.
Ook aangezien de LED Versie heb (waar 4 t5 ledjes in zitten). Ik heb het zelf ook zitten overwegen.
Daarnaast is koplamp vocht ook zeer bekend bij de Angel Eyes. Nogmaals mijn advies doe het niet.
Sinds een paar maanden heb ik Aftermarket in mijn auto zitten (bmw 1 serie,3drs,M,Full option,eind 2010) en in mijn Mistlampen.
Zoals je vast wel weet is het merk Pilot Xenon. Echter geeft dit continue storing(en) bij mijn incl. weerstand kabels etc.
Nu ben ik overgestapt op:
(Dimlicht) Lince Electronics - H7R (R= Anti Strooilicht) - 6000K - CANBUS (Ballast) - € 85,- per set.
(Mistlampen) Lince Electronics - H11 - 6000K - CANBUS (Ballast) - € 85,-
(Stadslicht) Lince Electronics CANBUS LED.
Voor de zekerheid (echter heb ik ze niet nodig, maar doe het toch) heb ik 2 Warning Cancellers er tussen gezet.
Ik adviseer je dit aangezien ik gewoon zeer tevreden ben over de Lince Producten. (lince.nl)
Natuurlijk vind ik de Angel Eyes ook mooi. Maar als je duidelijk ziet dat het niet Origineel is is het ook niet leuk.
Daarnaast krijg je ook weer problemen bij de APK als er iets mis zou gaan.
Laat maar weten.
Bye Stef
Ik zou niet voor een aftermarket angel eyes gaan. (er zijn mensen die hier anders over denken), ik heb met het e.e.a gesproken hierover: volgens mij zijn de van Dectane en Depo. Maar je ziet echt letterlijk dat het niet Origineel is.
Ook aangezien de LED Versie heb (waar 4 t5 ledjes in zitten). Ik heb het zelf ook zitten overwegen.
Daarnaast is koplamp vocht ook zeer bekend bij de Angel Eyes. Nogmaals mijn advies doe het niet.
Sinds een paar maanden heb ik Aftermarket in mijn auto zitten (bmw 1 serie,3drs,M,Full option,eind 2010) en in mijn Mistlampen.
Zoals je vast wel weet is het merk Pilot Xenon. Echter geeft dit continue storing(en) bij mijn incl. weerstand kabels etc.
Nu ben ik overgestapt op:
(Dimlicht) Lince Electronics - H7R (R= Anti Strooilicht) - 6000K - CANBUS (Ballast) - € 85,- per set.
(Mistlampen) Lince Electronics - H11 - 6000K - CANBUS (Ballast) - € 85,-
(Stadslicht) Lince Electronics CANBUS LED.
Voor de zekerheid (echter heb ik ze niet nodig, maar doe het toch) heb ik 2 Warning Cancellers er tussen gezet.
Ik adviseer je dit aangezien ik gewoon zeer tevreden ben over de Lince Producten. (lince.nl)
Natuurlijk vind ik de Angel Eyes ook mooi. Maar als je duidelijk ziet dat het niet Origineel is is het ook niet leuk.
Daarnaast krijg je ook weer problemen bij de APK als er iets mis zou gaan.
Laat maar weten.
Bye Stef
-
- Neutraal
- Type Auto: BMW 116i
Re: koplampen vervangen E81
Je kunt ook xenon look lampen kopen van philips...een beetje een xenon lookalike effect creeer je hiermee. niet verkeerd hoor!
Geniet van het leven