BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Hallo allemaal!

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
kevinvanwerk
Neutraal
Type Auto: e92

Hallo allemaal!

Post by kevinvanwerk »

Hallo allemaal,
Zit al sinds een paar weken hier te lezen en te reageren. Maar zal me nu toch maar eens gaan voorstellen!
Ik ben groot BMW liefhebber en lees met grote belangstelling op dit forum. Wij zelf hebben thuis ook een BMW, het is een 330i. Daarnaast hebben we ook een Mini (door velen ook gezien als een BMW). Hieronder twee fototjes van beide:

BMW E93 330i
IMG_3170.jpg
IMG_3170.jpg (211.81 KiB) Viewed 5164 times
Mini R53 Works
IMG_1952.jpg
IMG_1952.jpg (219.14 KiB) Viewed 5164 times
Verder wil ik nog erbij vermelden, dat wij veel aan auto's klussen thuis, dus het lijkt me erg handig om hier tips/trucs te lezen!

gr Kevin

WdePundert
3e Versnelling
Type Auto: 118I

Re: Hallo allemaal!

Post by WdePundert »

(Beiden) mooi hoor. Welkom.
Verba volant, scripta manent.

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Welkom op het forum, dat zijn 2 mooie wagens (wat mij betreft inderdaad 2 bmw's)

Lijkt me dat je aan die autos niet veel hoeft te klussen.

Topic Author
kevinvanwerk
Neutraal
Type Auto: e92

Post by kevinvanwerk »

Bedankt voor het warme welkom! Hmm nou ik knap geregeld samen met mijn vader schadeautos op, dus vandaar dat het me handig leek om hier zo af en toe is wat te lezen. Ik heb ook nog wat onderdelen over, misschien kan ik er wat mensen blij mee maken, hoef er geen hoofdprijs voor! Ik zal ze te koop zetten in een ander topic!
Post Reply

Return to “Stel je even voor”