BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Terugroep actie

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Deleted User 5097

Terugroep actie

Post by Deleted User 5097 »

Mijn 116i (2004) is in 2007 geïmporteerd uit Duitsland. Nu kwam ik in mijn afgelopen vakantie stil te staan en na twee dagen ellende (hotels e.d.) was ie weer gerepareerd bij Arnold Kontz in Luxemburg. Het blijkt een scheefgelopen distributieketting te zijn geweest.
Op zich prima, maar wat mij stoorde is dat hij iets mompelde (in het Frans) over een terugroepactie.
Bij thuiskomst direct contact gehad met BMW Nederland, echter konden deze mij niets vertellen omdat zij de auto niet hadden geïmporteerd. Nu vind ik dat wat vaag en onbegrijpelijk, dus doe ik een beroep op de kennis hier aanwezig.
Is er een terugroep actie geweest? En waarom kan BMW Nederland mij niet vertellen of deze er is geweest. Kunnen zij niet alle BMW's inzien?

GewoonJ
Neutraal
Type Auto: BMW 116i

Re: Terugroep actie

Post by GewoonJ »

Er is nog geen terugroep actie geweest betreft de 1 serie.
Als die er zou komen zou het wellicht gaan om het koppelingsverhaal. Een wereldwijd probleem Google maar eens op: "clutch judder"
Geniet van het leven

Kerim
1e Versnelling
Type Auto: E81 116i 2011

Re: Terugroep actie

Post by Kerim »

Er is geen terugroepactie voor geweest, voor dit vaker voorkomend probleem. Wel is er een maatregel voor geweest in het geval van verspringen van de ketting. Nl een plaatje langs de tandwiel van de inlaatvanos zodat de ketting niet meer kan verspringen.
Post Reply

Return to “1 Series”