BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Nico stelt zich voor

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
nico 43
Neutraal
Type Auto: bmw e36 320 coupe

Nico stelt zich voor

Post by nico 43 »

Hallo allemaal,

Ik heb mij net aangemeld op jullie forum ik dacht zal me eerst eens netjes voorstellen ik ben Nico ben getrouwd met Coby en we hebben een dochter van bijna 2.
Ik heb eerder al twee bmw s gehad een e 30 316 en een 318 op gas en deze was zwart toen ik hem kocht en heb hem toen zelf" kaal" gemaakt en Ferrarie geel laten spuiten en had daar Alpina velgen onder en had er toen best spijt van dat ik hem heb verkocht.
Omdat BMW toch wel een geweldige auto blijft om in te rijden hebben we nu een e36 320i gekocht.
Het is niet zo n jonge van 91 maar hij liep geweldig en a.s. Donderdag kunnen we hem ophalen.
Ik wil er niet teveel aan doen alleen wel iets aan de uitlaat ik vind het geluid nu iets te braaf dus misschien dat ik de tussendemper ga vervangen voor een rechte pijp ik zal eens kijken hier op het forum wat jullie er aan doen.

Ik hoop hier veel van jullie te kunnen leren maar dat zal vast wel lukken en groeten van Nico. ;)

WdePundert
3e Versnelling
Type Auto: 118I

Re: Nico stelt zich voor

Post by WdePundert »

Welkom hier, Nico.
Verba volant, scripta manent.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”