BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

onregelmatig lopen en vrmogen verlies

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
bjornstyle
Neutraal
Type Auto: bmw 36 325i

onregelmatig lopen en vrmogen verlies

Post by bjornstyle »

hoi

ik heb een klein probleem met men bmw e36 325i bj 92
hij loopt op en neer de toerental houd heel eg in als je gas wil geven verliest vermogen en bij de 100 120 dan houd ie helemaal in verliest ie vermogen likt of ie teveel bezine krijgt :S ik heb hem een grote beurt gegeven alles vervangen bezine slangen ect ect nieuwe gasklepsensor andere massameter slangen nagekeken van de lucht maar tot nu toe niks zit met mijn handen in men haar ik weet nu niet wat ik moet doen kan iemand mijn helpen met mijn meisie :D :D want wil der graag goed laten lopen

ps dit is wel een andere blok ouweblok was gescheurd maar kabelboom computer alles zat erbij

alvast bedankt voor reactie en lezen en waar kan ik zien op de motor wat voor motor het is ?

groeten bjorn

ad116i
Neutraal
Type Auto: bmw 116i

Re: onregelmatig lopen en vrmogen verlies

Post by ad116i »

hallo ik heb zelf ook nog een golf hele andere auto en motor maar ik had ook ongeveer het zelfde probleem het zou kunnen zijn dat uw gasklep vervuild is deze zou u kunnen schoonmaken waarschijnlijk zult u de gasklep weer moeten inlaten regelen met de computer om deze weer in een basis stand kunnen zetten en wat u als tijdelijke opllosing zou kunnen proberen is de accupool los halen en er weer op zetten dan is de computer ook weer gerest maar kan deze later wel weer gaan jangelen in toerental

ik hoop dat u er wat aan hebt

gr

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Kan heeeel veel zijn, uitlezen is het beste wat je kunt doen lijkt mij.

-Nokkenassensor
-Lambda
-LMM
-Bobine

Als je de LMM loskoppelt rijdt hij dan beter? Kan ook een combinatie van LMM en Lamda zijn, dat was het bij mij en ik had dezelfde klachten.

diieggoo
Neutraal
Type Auto: bmw 316i

Post by diieggoo »

heb vroeger ook eens temaken gehad met onregelmatig toerenverloop en licht inhouden bij gasgeven.
bij mij kwam het doordat de tank hellemaal leeg was en er vuil naarbinnen werd gezogen.
het prob was volledig verholpen na 2tankbeurten en een bus injectorcleaner.
mijn sugestie is dan ook : vuile injector of dichtgeslipte leidingen?
wie niet sterk is moet snel zijn.

bmwvanos
Neutraal
Type Auto: E46 330 CI

Post by bmwvanos »

Zit er een vanos blok in of nog zonder?
Locked

Return to “Archief”