BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

probleem met bestuurdersraam

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
nico 43
Neutraal
Type Auto: bmw e36 320 coupe

probleem met bestuurdersraam

Post by nico 43 »

Hallo allemaal,

Ik heb mij vorige week voorgesteld bij jullie en heb al mijn eerste vraag aan jullie mijn raam aan de bestuurderskant (deze is ouderwets met een slinger) gaat perfect naar beneden alleen bij het omhoog draaien gaat hij scheef en erg zwaar
hij zakt scheef weg aan de kant van de auto. :(
Ik heb de bekleding er al af gehad en zie wel speling zitten bij het rubber onder het raam bij de pin die er zit moet ik dan het hele mechanisme vervangen of is dit anders op te lossen???

Alvast bedankt voor jullie hulp hopelijk dat iemand van jullie dit al eens bij de hand heeft gehad vast wel en groeten van Nico. ;)

diieggoo
Neutraal
Type Auto: bmw 316i

Re: probleem met bestuurdersraam

Post by diieggoo »

zijn alle raamgeleiders nog aanwezig?
wie niet sterk is moet snel zijn.

Topic Author
nico 43
Neutraal
Type Auto: bmw e36 320 coupe

Re: probleem met bestuurdersraam

Post by nico 43 »

Hallo Diego,

Bedankt voor je reactie deze auto heb ik maar drie dagen(nieuw record) gehad ik was een beetje belazerd met deze auto :( dus we hebben hem na drie dagen alweer ingeruild op een groene 316i automaat ;)

Het is wel geen 6 cilinder maar deze loopt als een zonnetje er zit alarm op met cv en afstandbediening en er zit een carkt in en ik heb er zelf een electriche antenne op gezet.

Maar wel bedankt voor je reactie :ja:
Locked

Return to “Archief”