BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Stel BMW zou er niet zijn... wat voor auto dan??
Moderator: Moderator Team
Re: Stel BMW zou er niet zijn... wat voor auto dan??
Paard en wagen?
-
- Neutraal
- Type Auto: bmw 316 touring executive
MarcelE36M3 wrote:stel dat BMW niet meer zou bestaan wordt het mijn NR2 Audi, zou ik een Audi S2 Coupe of S4 Sedan uit 95/96 gaan kopen in Duitsland.
En als geld geen rol speelden dan werd(en)
Ferrari F40 of F50
Mclaren F1 GTR
Aston Martin DB9 of DBS
Lamborghini Diablo of Murcielago LP640
Bugatti EB 110
Jaguar XJ220
En zo kan ik even verder gaan!!!!!!
Dat zijn autos die onhaalbaar zijn voor de gemiddelde nederlander.
als ik achter een benz rij zeg ik altijd maar beter een ster in mn voorruit dan een ster op mn motorkap dus ik ga dan voor een leuke audi.
groetjes
Fiat panda Jongu
-
- Neutraal
- Type Auto: E39 523i ('97)
Waarschijnlijk - aangezien ik uit een Mercedes familie kom - een Mercedes...
Hallo BMW vrienden,
Ja, zo is het al goed hoor, laat die space-invaders dus maar weg, hahaha.
Alle BMW's meenemen.
Maar stel als het zo was, tja.
Dan echt nooit een Audi, daar ben ik vandaan gekomen, en wil die echt nooit meer hebben.
Veel slechte ervaringen mee gehad.
Dus mijn auto zou dan echt een Mustang Boss 302 worden.
Dat rijdt echt als een bezetene, die nieuwste Boss 302.
Onwijs veel power, en op de achterwielen aangedreven, sper in de achteras.
Veel power met een mooie V8 sound, zoals je die niet elke dag hoort, heerlijke V8 brul.
Hij geeft in elk geval de RS 6 een flink pak op zijn broek, de mercedes in zijn beste opties laat hij ook flink achter zich.
Je kan het gerust opnemen met Ferrari, ik heb beelden gezien van de nieuwste Mustang Boss 302, wat een monsterlijk vermogen, en wat een mooie auto.
Maar ja, nu houd ik het dus maar lekker bij de BMW, zolang die space-invaders niet langs komen!
Met vriendelijke groet,
Ad
Ja, zo is het al goed hoor, laat die space-invaders dus maar weg, hahaha.
Alle BMW's meenemen.

Maar stel als het zo was, tja.
Dan echt nooit een Audi, daar ben ik vandaan gekomen, en wil die echt nooit meer hebben.
Veel slechte ervaringen mee gehad.
Dus mijn auto zou dan echt een Mustang Boss 302 worden.
Dat rijdt echt als een bezetene, die nieuwste Boss 302.
Onwijs veel power, en op de achterwielen aangedreven, sper in de achteras.
Veel power met een mooie V8 sound, zoals je die niet elke dag hoort, heerlijke V8 brul.
Hij geeft in elk geval de RS 6 een flink pak op zijn broek, de mercedes in zijn beste opties laat hij ook flink achter zich.
Je kan het gerust opnemen met Ferrari, ik heb beelden gezien van de nieuwste Mustang Boss 302, wat een monsterlijk vermogen, en wat een mooie auto.
Maar ja, nu houd ik het dus maar lekker bij de BMW, zolang die space-invaders niet langs komen!
Met vriendelijke groet,
Ad
Hmmmm als geld geen rol zou spelen (ivm wegenbelasting en benzineprijzen) dan zou er toch heel snel weer een mooie Jeep Grand Cherokee 5.2L V8 voor de deur staan. Trekt verbazingwekkend vlot op voor een grote zware auto en zit lekker hoog, trekt alles, alles kun je meenemen.
Denise
Denise
-
- Neutraal
- Type Auto: 520d
Een lada 4*4
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
- Neutraal
- Type Auto: 318 iS E36
-
- 3e Versnelling
- Type Auto: 118I
Porsche 911 cabrio.
Verba volant, scripta manent.
-
- Neutraal
- Type Auto: E36 316i coupé
Ik weet wel dat er een aantal aliens gaan sneuvelen als ze mijn oude bimmer proberen te jatten
Moest ik dan toch van merk veranderen :
- geen Opel : ik heb er 4 gehad en stuk voor stuk problemen met de waterpomp, compressie, roest en cilinderkoppakking
- Renault, Citroën en Peugeot hebben het bij mij ook verkorven : je betaalt je blauw als er iets vervangen moet worden en bij de nieuwe modellen moet je de halve wagen slopen om iets te vervangen. De oudere Citroënmodellen tot en met BX waren nochtans zalig om mee te rijden (niet zo goed als een BMW, maar toch ...)
- Volkswagen en Audi krijgen van mij het voordeel van de twijfel.
- Mercedes : naar mijn mening niet beter of slechter dan een ander merk, maar dan toch geen A of B klasse (geven echt geen veilig gevoeg als je er mee rijdt)
Serieus : als ik echt moest kiezen : een Porsche 914/6 (jammer genoeg maken ze die al van in de jaren 70 niet meer, maar met een wegligging om u tegen te zeggen)

Moest ik dan toch van merk veranderen :
- geen Opel : ik heb er 4 gehad en stuk voor stuk problemen met de waterpomp, compressie, roest en cilinderkoppakking
- Renault, Citroën en Peugeot hebben het bij mij ook verkorven : je betaalt je blauw als er iets vervangen moet worden en bij de nieuwe modellen moet je de halve wagen slopen om iets te vervangen. De oudere Citroënmodellen tot en met BX waren nochtans zalig om mee te rijden (niet zo goed als een BMW, maar toch ...)
- Volkswagen en Audi krijgen van mij het voordeel van de twijfel.
- Mercedes : naar mijn mening niet beter of slechter dan een ander merk, maar dan toch geen A of B klasse (geven echt geen veilig gevoeg als je er mee rijdt)
Serieus : als ik echt moest kiezen : een Porsche 914/6 (jammer genoeg maken ze die al van in de jaren 70 niet meer, maar met een wegligging om u tegen te zeggen)
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: BMW 1-Serrie 118i
Porsche Panamera
Geld moet rollen, anders hadden ze het wel vierkant gemaakt!!!
>>>>Showroom E81<<<<
[ external image ]
>>>>Showroom E81<<<<
[ external image ]
-
- Neutraal
- Type Auto: e36 318is sedan
-
- Neutraal
- Type Auto: e36 318is sedan
Mustang is ook super! Mijn naamgenoot vooral♡ shelby gt500 maarja onbetaalbaar voor mij :p
My ♡ is taken by my BMW